رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری :رای اولی ها با حضور خود در عرصه انتخاباتی با نحوه انتخابات و مشارکت جمعی آشنا خواهند شد

شهرری (پانا) - همایش رای اولی‌ها با شرکت 250 دانش آموز رای اولی با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در کانون فرهنگی و هنری سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری :رای اولی ها با حضور خود در عرصه انتخاباتی با نحوه انتخابات و مشارکت جمعی آشنا خواهند شد

در این همایش بهروز نصیری رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی اظهار کرد: دانش‌آموزان اعم از رای اولی‌ها جزء قشر تاثیرگذاری در انتخابات به شمار می‌روند و رای اولی ها با حضور خود در عرصه انتخاباتی با نحوه انتخابات و مشارکت جمعی آشنا شده و در آینده می‌توانند ایفای نقش کنند.

او در ادامه افزود: دانش آموزان با حضور خود در عرصه انتخابات، حس مسئولیت پذیری و حضور در عرصه های مختلف اجتماعی را تمرین کرده و می آموزند و انتخابات در واقع تعیین کننده سرنوشت کشور است، چرا که با حضور افراد اصلح، تغییراتی موثر در کشور پیش خواهد آمد.

بهروز نصیری با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده ساز کشور هستند گفت: دانش آموزان با توجه به اینکه آینده سازان کشور هستند نباید نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت باشند بلکه با حضور پرشور و پررنگ خود باید نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.

او با بیان اینکه فرهنگیان قشر مرجع جامعه محسوب می‌شوندگفت: قشر فرهنگیان با توجه به ارتباطات گسترده‌ای که بین دانش آموزان و خانواده آنان دارند، با حضور پرشور و پررنگ خود در انتخابات، نقش موثر و مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار