فرماندار بهارستان :حضور رأی اولی ها پای صندوق های اخذ رای جلوه ای زیبا از اقتدار حضور خواهد بود

بهارستان (پانا) - در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همایش رأی اولی ها با حضورفرماندار بهارستان، مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و جمعی از مسوولین و دانش آموزان در گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بهارستان :حضور رأی اولی ها پای صندوق های اخذ رای جلوه ای زیبا از اقتدار حضور خواهد بود

مجتبی خانجانی فرماندار بهارستان در همایش رای اولی های شهرگلستان که در سالن اجتماعات کانون شهیدمطهری آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد گفت: حضور رأی اولی ها پای صندوق های اخذ رای جلوه ای زیبا از اقتدار حضور خواهد بود.

او در ادامه ، اظهار کرد : حضور جوانان در عرصه های سیاسی و ملی نشان از پشتیبانی و حمایت از نظام و انقلاب است و جوانان کشور و به ویژه جوانان بهارستانی در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور خود اعلام کردند که راه شهیدان ادامه داد و این انقلاب ادامه خواهد داشت.

در این همایش کلانتری، مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان خطاب به دانش آموزان رای اولی گفت:طبق گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هرکس به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند.

او با بیان اینکه مجلس مرکز آرای مردم و اراده مردم است، عنوان کرد: مجلس مظهر حکومت مردمی، مردم‌سالاری دینی و اداره‌کننده حقیقی کشور است و جایگاه و مسیر حرکت دولت و ملت را مشخص می‌کند.

کلانتری در ادامه بیان کرد: امیدوارم مردم عزیز و با بصیرت این مرز و بوم و شما دانش آموزان رای اولی بار دیگر حماسه‌ای خلق کنند به وسعت یک ایران و در شأن یک ایران باشد.

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار