در گلستان:

اعزام دانش آموزان بندرگز و کردکوی به راهیان نور + تصویر

حضرت آیت الله خامنه ایی: نکته‌ی اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای «زیارت با معرفت» است.

گرگان (پانا) _ امروز صبح دانش آموزان مدارس غرب گلستان به مناطق غرب ایران سفر کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان بندرگز و کردکوی به راهیان نور + تصویر

به گزارش سجاد قاسمی _ خبرنگار پانا مرکز گلستان ، امروز دانش آموزان مدارس در شهرستان های بندرگز و کردکوی به مقصد شلمچه حرکت کردند.

سرهنگ یونس دماوندی ، جانشین فرماندهی سپاه بندرگز و رئیس کاروان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: هدف از اعزام دانش آموزان یادآوری فرهنگ شهادت در دانش آموزان بوده است.

وی خاطر نشان کرد : دشمن نسل جدید را مورد هدف قرار داده و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا میتوان در برابر این جنگ که جنگ نرم نام دارد ، ایستاد.

این دانش آموزان هم اکنون در تهران هستند که با اعزام خبرنگار پانا مرکز گلستان پوشش خبری به صورت زنده ، منتشر خواهد شد.

در ادامه میخوانید:

سفر به سرزمین راهیان نور می تواند که علل مختلفی داشته باشد که یکی از آنها درس آموزی های مختلف از این سفر کوتاه و معنوی است.

با رفتن به مناطقی چون هویزه در ابتدا می آموزیم که باید قیام لله را آموخت؛ عده ای برای خدا از دیوار لانه جاسوسی بالا رفتند و عده ای دیگر نیز با شروع جنگ و صدور فرمان از سوی امام خمینی(ره) تصمیم می گیرند که راهی میدان جنگ شوند و در نهایت نیز به مقام شهادت می رسند.

این افراد در سخت ترین شرایط و در روزهایی که هیچ امکاناتی از سوی بنی صدر برای جنگیدن در اختیار آنها نبود دست به چنین اقدامات مهمی زدند و جای تعجب است که عده ای امروز ادعا می کنند که بودجه لازم برای کار فرهنگی نداریم! اما علم الهدی به ما آموخت که برای خدا باید زیر تانک له شد تا 30 سال پس از آن هم افراد دیگر از معنویت این اقدام استفاده کنند و نباید از نبود امکانات نالید.

حاصل همین قیام لله است که امروز دلدادگان زیادی نه فقط از ایران بلکه از سرتاسر جهان به هویزه و سایر مناطق جنگی می آیند و گمشده خود را پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار