یک هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یک هزار و 500 دانش‌آموز پسر دوره دوم متوسطه استان زنجان، به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

به گزارش فارس، جعفر گنج‌خانلو امروز اظهار کرد: دانش‌آموزان زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مرحله دوم اعزام دانش‌آموزان آغاز شده است، گفت: در این مرحله یک هزار و 500 دانش‌آموز پسر دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه 10 تا 23 بهمن‌ماه زمان اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی خواهد بود، افزود: این اعزام در قالب 30 اتوبوس انجام می‌شود.

گنج‌خانلو با بیان اینکه در طول این مدت دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، دهلاویه و یادمان شهدای هویزه بازدید کرده‌اند، بیان کرد: در این بازدید دانش‌آموزان با آرمان‌های امام و شهیدان میثاقی دوباره خواهند داشت و در محل رزم شبانه که نمایشی حضور می‌یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور، آبان و آذر‌ماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، گفت: این دانش‌آموزان در قالب 40 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: این دانش‌آموزان از منطقه عملیاتی مرصاد، موزه دفاع مقدس کرمانشاه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار