رئیس آموزش و پرورش پاکدشت:تربیت نسل انقلابی از اهداف اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور است

پاکدشت ( پانا )- مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور با حضوررئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولین پاکدشت برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پاکدشت:تربیت نسل انقلابی از اهداف اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور است

محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از اعزام دویست و چهل دانش آموز دوره دوم متوسطه توسط شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله اندیمشک خبر داد.

او در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان با بیان اینکه تربیت نسل انقلاب مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهارکرد: باید بتوان مسیر کمال و سعادت را باقوت ادامه داد تا انقلاب به سرمنزل اصلی خود برسد. برگزاری راهیان نور و حضور مردم در مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس از موثرترین راهکارهای ترویج فرهنگ صبوری و ولایت‌مداری بین نسل جوان انقلاب است.

اودر ادامه اظهار کرد: تربت پاک شهیدان مزار دل‌سوختگان و داروی شفا بخش آزادگان خواهد بود که می‌توان بسیاری از امراض روحی و روانی خود را در این اردوهای نورانی برطرف کنیم لذا باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را برد.

سیلسپور بیان کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب و حفظ روحیه ایثار از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است و دانش آموزان باید از این سفر معنوی و تربیتی بهترین استفاده را داشته باشند و شهیدان را چراغ راه ادامه زندگی خود قراردهند،چرا که اردوی راهیان نور بهترین شیوه آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار