دبیری عنوان کرد: رضایتمندی مردم اصلی ترین دغدغه بودجه شهرداری در سال ۹۹

تبریز (پانا) - رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رضایتمندی مردم اصلی ترین دغدغه بودجه شهرداری تبریز در سال ۹۹ است.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دبیری عنوان کرد: رضایتمندی مردم اصلی ترین دغدغه بودجه شهرداری در سال ۹۹

شهرام دبیری در دیدار با اهالی کوی زمزم مارالان نیز گفت: در تعرفه عوارض محلی سال ۹۹ سعی شده از مناطق برخوردار عوارض بیشتری دریافت و در مناطق کم برخوردار هزینه شود.

وی ادامه داد: عوارضی که مربوط به تمام ‌مردم‌ و شهروندان است سعی شده افزایش نداشته باشیم.

دبیری افزود: در مورد این منطقه تخفیف ۵۰ درصدی بعنوان لایحه طی چند روز آینده بررسی خواهد شد و امیدواریم که مصوب شود و سعی خواهیم کرد باقیمانده ۵۰ درصد را نیز بصورت پرداخت تقسیط مصوب کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در بودجه سال آینده رضایتمندی مردم اصلی ترین دغدغه خواهد بود گفت: فعالیت شورای پنجم و شهرداری در بودجه سال آینده نمود خواهد داشت.

وی ادامه داد: آسفالت اساسی خیابان ها، احداث تقاطع های غیر همسطح و چندین پروژه بزرگ در بودجه سال آینده شهرداری تبریز در نظر گرفته شده است.

دبیری ساماندهی مزارستان بقائیه، آسفالت اساسی و پیاده رو سازی و همچنین احداث‌ پارک جنگلی با مساحت ۶ هکتار را از پروژه هایی اعلام‌کرد که سال آینده در این منطقه اجرا خواهد شد.

کریم صادقزاده تبریزی نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز توسعه متعادل خدمات در شهر است.

صادقزاده ادامه داد: متاسفانه وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و به تبع آن وضعیت ناگوار اقتصادی شهرداری تبریز باعث می شود گاها شهروندان از خدمات ارایه شده توسط این نهاد رضایت کامل نداشته باشند.

این عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: شهر تبریز در حال رشد و توسعه است و شهرداری تبریز نمیتواند صرفا در یک‌نقطه شهر متمرکز شود و باید به تمام مناطق شهر خدمات ارایه کند.

وی افزود: برای حل مشکل اهالی کوی زمزم در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مصوب شده است تا در مورد عوارض شهرداری ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شود که این لایحه در روزهای آینده جهت تصویب نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار