شهرام دبیری:انتظار داریم جوانان بهتر از ما کار کنند.

تبریز(پانا) - رئیس شورای شهر تبریزدر آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس نواحی پنجگانه تبریز گفت: همیشه انتظار داریم جوانان بهتر از ما عمل کنند. اگر واقعا می خواهیم سیر تکاملی را طی کرده و پیش برویم، انتظار داریم جوانان و نواجوانان بیایند و بهتر از ما کار کرده و شهر را اداره کنند.

کد مطلب: ۹۸۶۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرام دبیری:انتظار داریم جوانان بهتر از ما کار کنند.

شهرام دبیری ادامه داد: خوشحالم تعامل و هماهنگی بین شهرداری و آموزش و پرورش اتفاق افتاده و همکاری خوبی در جهت توسعه شهر دارند.

وی افزود:کارنامه واقعی شهرداری زمانی رقم می خورد که مشارکت شهروندان در فعالیت‌ها و پروژه‌های شهرداری را افزایش دهیم.

دبیری با بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات شورای شهر و شهرداری تنها در حوزه عمرانی و خدماتی نیست.

دبیری افزود: اگر مردم با ما همراه شوند می توانیم موفقیت هایی کسب کنیم در غیر این صورت حتی اگر صدها پروژه نیز اجرا کنیم و عملکرد ما خوب باشد باز هم موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: انتظار داریم جوانان علاوه بر فعالیت های علمی و پژوهشی، در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی فعال باشند و مدرسه خود را اداره کنند. نکته نظرات خود در ارتباط با امور شهری ارائه دهند و مشکلات را هم ببینند.

وی ادامه داد: اگر نمی توانیم سیستم آموزش و پرورش را کاملا اصلاح کنیم باید قدم هایی برداریم که جوانان پس از فارغ التحصیلی برای مشکلاتی که در جامعه روبرو می شوند، راهکار پیدا کنند و بتوانند در عرصه های مختلف مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار