رشد ۲۵۶ درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهرک خاوران تبریز

تبریز (پانا) - شهردار منطقه ۹ تبریز از رشد ۲۵۶ درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهرک خاوران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۲۵۶ درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهرک خاوران تبریز

بهرام نسیانی با اعلام این خبر بیان کرد: تکمیل زیرساخت ها و همچنین پتانسیل های موجود در شهرک خاوران، استقبال عمومی مردم را در امر ساخت و ساز به همراه داشته است؛ به طوری که در ده ماهه امسال، رونق ساخت و ساز در شهرک خاوران پا به پای اجرای پروژه های عمرانی، دارای شتاب و رشد قابل توجهی می باشد و علی رغم کاهش ساخت و ساز درسال های اخیر، شاهد افزایش صدور پروانه های ساختمانی در ده ماهه سال ۹۸ نسبت به زمان مشابه سال قبل در شهرداری منطقه۹ کلانشهرتبریز و شهرک خاوران هستیم.

وی افزود: در این راستا، نرخ رشد صدور پروانه ساختمانی در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای پیشرفت ۲۵۶ درصدی بوده و مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده از سوی شهرداری‌ منطقه۹ در این مدت، بالغ بر ۱۳۷۵۶۲ مترمربع است.

شهردار منطقه ۹ تبریز تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال ۹۷ تعداد ۲۳ مورد صدور پروانه ساختمانی صادر شده بود که در مدت مشابه امسال این عدد به ۸۲ مورد رسیده که بر این اساس مجموع مساحت زیربنا پروانه های صادر شده در سال۹۷، ۳۴۹۸۶ متر مربع بوده که این عدد در ۱۰ ماهه سال ۹۸ ۱۳۷۵۶۲ مترمربع است.

با توجه به آمار ارایه شده در ۱۰ ماهه سال ۹۸ شاهد افزایش ۲۵۶ درصدی نرخ رشد به لحاظ تعداد پروانه ساختمانی و ۲۹۳ درصدی به لحاظ رشد مساحت زیربنا در صدور این پروانه ها در شهرداری منطقه ۹ تبریز هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار