تبریز یکی از امن‌ترین‌ شهرهای دنیا است

سیستم جامع کنترل ترافیک در تبریز راه اندازی می‌شود

تبریز(پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز یکی از امن‌ ترین‌ شهرهای دنیا است، گفت: امنیت موجود در کشور مرهون مجاهدت های مقتدرانه نیروی انتظامی است

کد مطلب: ۹۵۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تبریز یکی از امن‌ترین‌ شهرهای دنیا است

شهرام دبیری در صد و چهلمین جلسه علنی شورای شهر تبریز با تبریک هفته نیروی انتظامی‌ و قدردانی از فعالیت‌های نیروی‌ انتظامی‌ استان‌ اظهار داشت: مجاهدت های مقتدرانه نیروی انتظامی، متضمن امنیت و آرامش شهروندان است.

او با بیان اینکه مردم در زمینه کیفیت و خدمات دریافتی گذرنامه خرسند هستند، ‌ گفت: در زمینه‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های اجتماعی می‌توان‌ با نیروی انتظامی‌ و دادگستری تبریز به جهت کاهش مشکلات اجتماعی همکاری کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مشاوره‌های اجتماعی نیروی انتظامی‌ فعالیت این نیرو را امنیت آفرین عنوان کرده و آنها را موجب‌ ایجاد حس امنیت در مردم دانست‌.

دبیری با اشاره به همکاری و همراهی مردم با نیروی انتظامی گفت: شورای شهر آماده همکاری با نیروی انتظامی‌ است.

وی با اشاره به اهمیت وجود نیروی راهنمایی و رانندگی در شهر برای ایجاد نظم و امنیت، تصریح کرد: تا یک ماه آینده قرار داد ایجاد سیستم جامع کنترل ترافیک در تبریز راه اندازی می‌شود.

سردار حسین عبدی نیز در این جلسه با بیان اینکه امنیت پیش زمینه تمام فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: امروز یکی از دستگاه‌هایی که بیشترین نقش را در این زمینه بر عهده دارد نیروی انتظامی است.

او ادامه داد: خوشبختانه با توجه به فرهنگ و دینداری مردم استان در حوزه امنیت، وضعیت بهتری نسبت به دیگر نقاط کشور داریم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با قدردانی از مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت در استان اظهار داشت: در بخش انتظام بخشی با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه هستیم.

سردار عبدی همچنین با اشاره به آمار تلفات جاده ای استان گفت: با وجود اینکه نسبت به سالهای گذشته با کاهش آمار تلفات جاده ای مواجه هستیم اما همین تعداد کشته، مجروح و معلولی که داریم هم بسیار بالاست.

او با قدردانی از مشارکت و همراهی شهرداری تبریز در گسترش کنترل الکترونیکی معابر شهری گفت: با وجود تمام پیشرفت‌هایی که اتفاق افتاده هنوز با کمبود جدی در این حوزه روبرو هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه با درخواست از اعضای شورای شهر برای تلاش در جهت فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح گفت: اعضای شورای شهر در این خصوص از ظرفیت اجتماعی بالایی برخوردارند که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

او در بخش پایانی سخنانش به اهمیت مرکز ماده ١۶ اشاره کرد و گفت: این مرکز نقش مهمی در ارتقای سلامت اجتماعی به عهده دارد و از شهرداری و شورا میخواهم این مرکز را فراموش نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار