ویژه برنامه های تابستانی اوقات فراغت در منطقه 7

خبرگزاری پانا:معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه7 از اجرای برنامه های تابستانی متنوع در آستانه فرا رسیدن فصل اوقات فراغت به منظور استفاده بهینه شهروندان از این اوقات خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمود منیعی با اعلام این مطلب گفت: هدف از اجرای برنامه های اوقات فراغت در سطح جامعه، توسعه نشاط و سرور مبتنی بر موازین دینی، کاهش استرس های روانی، بهبود گذران اوقات فراغت با بهره گیری از امکانات مناسب است.
وی ، رویکردهای معاونت اجتماعی را در زمینه اجرای برنامه های اوقات فراغت، دین باوری، اخلاق مداری، خانواده محوری و استعدادیابی عنوان کرد و گفت:با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری برای پرکردن اوقات فراغت جوانان، با همکاری ادارات مختلف از جمله فرهنگی، سلامت، آسیب های اجتماعی، امور بانوان، ورزش، مرکز رفاه و خدمات اجتماعی، آموزش و مشارکتهای اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان شده است.
منیعی برگزاری سامانه های نشاط در تمامی محلات منطقه، برگزاری تورهای گردشگری در سطح تهران، مسابقات فرهنگی و قرآنی، نمایشگاه کتاب، شب شعر، و ارائه خدمات کتابخانه های شبانه روزی به شهروندان را از جمله فعالیتهای اداره فرهنگی در تابستان سال جاری عنوان کرد.
معاون شهردار منطقه 7با اشاره به توانمند سازی زنان سرپرست خانوار گفت: اداره امور بانوان منطقه 7 در طول تابستان با برنامه های متنوعی از جمله اردوی گل گشت، برپایی غرفه عفاف و حجاب، برگزاری دوره های آموزشی، جشنواره خوشنویسی کوثر، کارگاههای آموزشی و برگزاری همایش تحکیم خانواده به بانوان منطقه خدمات فرهنگی ارائه می دهد.
وی ایجاد ایستگاه سیار آموزش شهروندی در محلات، برگزاری اردوهای یک روزه ویژه دانش آموزان، در قالب کوچه بازی را از فعالیتهای اداره آموزش و مشارکتهای مردمی در فصل تابستان ذکر کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 7 در ادامه از اجرای طرح سنجش سلامت کارگران فصلی در شرق تهران خبر داد و گفت: این طرح در راستای ارتقاء سطح سلامت و تندرستی کارگران فصلی و ساختمانی در محل سامانه کارگران فصلی اجرا شد و در این طرح کارگران فصلی مورد سنجش تست فشار خون و قند خون قرار گرفتند.
منیعی با اشاره به استقبال شهروندان شرق تهران از کتابخانه های شبانه روزی اظهار داشت: گرمای بی حد و حصر فصل تابستان و حضور افراد داوطلب کنکور در کتابخانه ها باعث شده شهروندان برای استفاده از محیط کتابخانه های شبانه روزی در ساعات پایانی روز و ابتدای شب اقدام کنند.
معاون شهردار منطقه با تاکید بر توسعه فرهنگ کتابخوانی افزود: مدیریت شهری منطقه 7 تمام توان خودرا به کار بسته تا نوجوانان و جوانان سطح منطقه به ویژه در فصل تابستان استفاده بهینه از اوقات فراغت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار