رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش را یاری دهند

بردخون ( پانا ) رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش را در زمینه اوقات فراغت یاری دهند.

کد مطلب: ۸۲۶۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش را یاری دهند

ظهیر محمودی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با تأکید بر اجرای برنامه هایی شایسته در سالروز ارتحال امام راحل(ره) اظهار داشت: شخصیت والای امام راحل برای تمام نسل ها و اقشار مردم الگویی کامل و جامع است و همه تلاش می کنیم در مسیر آن عارف وارسته گام برداریم.

وی افزود: امسال برنامه های اوقات فراغت منطقه بویژه در روستاها نسبت به گذشته افزایش یافته، به گونه ای که در شهر و بیشتر روستاها کلاس هایی تشکیل می شود تا علاقمندان و دانش آموزان را تحت پوشش برنامه ها قرار دهد.

محمودی اضافه کرد: اگر در اجرای برنامه ها و غنی سازی اوقات فراغت، مشارکت و همکاری بین دستگاهی، اداری و مردمی صورت نگیرد اهداف تعیین شده و چشم انداز ها محقق نمی شود و برنامه ریزی ها بی نتیجه می ماند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به مراکز مجری اوقات فراغت، گفت: کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار، مجتمع ورزشی، مدارس و مراکز پیش دبستانی در زمینه برپایی کلاس ها مشارکت می کنند اما در برخی رشته ها مربی متخصص نداریم و نیازمند همکاری نهادهای دیگر منطقه ای و فرامنطقه ای هستیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز با بیان اینکه سال گذشته 611 نفر را تحت پوشش اوقات فراغت قرار دادیم، گفت: امسال 10 پایگاه در منطقه تشکیل می شود که انتظار داریم بیش از 50 درصد جمعیت دانش آموزی بتوانند در کلاس های اوقات فراغت شرکت کنند.

حیدر مغدانی افزود: بیشتر نهادهای دیگر که اقدام به تشکیل کلاس می کنند از امکانات و فضای لازم بی بهره هستند اما آموزش و پرورش در این زمینه آماده همکاری و تعامل است تا از موازی کاری در برنامه ها کاسته شود و خواسته های گروه هدف را عملی کنیم.

در ادامه یوسف جعفری، حسن زارعی، حسین اندایشگر، ندا ولی و حسین واعظ نمایندگان اولیاء و مدیران مدارس پیرامون اختصاص اعتبار اوقات فراغت، تجمیع فعالیت های اوقات فراغت، استفاده از فضای مساجد و اماکن مذهبی، هدف گذاری ادارات در اوقات فراغت و استفاده مناسب از فضای مجازی مطالبی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار