در نشست کمیسیون آموزش مجلس با حضور وزیر آموزش‌وپرورش چه گذشت؟

‌تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی بودجه 1403‌ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
در نشست کمیسیون آموزش مجلس با حضور وزیر آموزش‌وپرورش چه گذشت؟

‌حسین حق‌وردی ‌در تشریح نشست امروز (دوشنبه 27 فرودین) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور رضا‌مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی و همچنین مسئولان سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: با تغییر بررسی بودجه کل کشور در مجلس، جداول و فهرست‌ها به صورت جداگانه در مجلس بررسی می‌شود.

نماینده مردم شهریار، ملایر و شهرقدس در مجلس افزود: مهم‌ترین بحث در حوزه آموزش و پرورش این است که باید مطالبات همکاران آموزش و پرورش پرداخت و برای این مهم ردیف بودجه دیده شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، پرداخت سرانه مدارس به ویژه سرانه هنرستان‌ها و کار و دانش است. از سوی دیگر باید برای نیروهای بازنشسته نیمه دوم سال 1400 که مشمول رتبه‌بندی نشده‌اند، تأمین بودجه شود.

حق وردی یادآور شد: بر اساس قانون این گروه از معلمان بازنشسته مشمول قانون می‎‌شوند، اما افزایش حقوق ناشی از رتبه‌بندی معلمان برای آنان اعمال نشده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش نباید هیچ بازنشسته‌ای که مشمول قانون بوده از مزایای رتبه‌بندی معلمان بی‌بهره باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار