نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران در گفت‌و گو با پانا:

شهید مطهری الگویی است که می‌تواند دانش‌آموزان ما را از نظر فکری، علمی و رفتاری تامین کند

شهرری‌یک ( پانا)- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران شهید مطهری را الگویی غنی از نظر فکری،علمی و رفتاری دانست و علت نامگذاری هفته معلم را تداعی مستمر این الگوی ارزشمند برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
 شهید مطهری الگویی است که می‌تواند دانش‌آموزان ما را از نظر فکری، علمی و رفتاری تامین کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، در نشست خبری گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نزدیکی روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: پایه‌های اصلی تفکر بسیج، سپاه و نیروهای مسلح مسائل اعتقادی است؛ بنابراین ارتباط دائمی و مستمر پاسداران و بسیجیان با افکار شهید مطهری در اثبات افکار نیروهای مسلح در مسائل اعتقادی و اخلاقی کمک‌رسان خواهد بود که در این راستا 200 عنوان برنامه در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود:  آشنایی جامعه با آثار کم‌نظیر و افکار بلند شهید مطهری دستاورد دیگر این ایام است، زیرا که شهید مطهری افکار ارزشمندی دارد و اگر جوانان، بسیجیان و.. با افکار این اندیشمند گران‌قدر آشنایی پیدا کنند، در دفاع از انقلاب اسلامی مؤثرتر و محکم‌تر پیش خواهند رفت؛ شهید مطهری الگویی است که می‌تواند ما را از نظر فکری، علمی و رفتاری تأمین کند و پاسداران ما الگوی خود را عالمان آگاه قرار دهند و نام‌گذاری این هفته به علت تداعی مستمر این الگوی ارزشمند است.

معبودی تصریح کرد: از 7 تا 12 اردیبهشت به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده که برنامه‌های متنوعی با موضوع شهید مطهری، خودسازی و تمدن سازی، شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج، شهید مطهری، عترت، قرآن و ولایت، شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری و شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته مراسم مختلفی از جمله اهدای گل به بارگاه امام خمینی (ره) و تجدیدعهد با بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حرم حضرت امام (ره)، برگزاری نشست‌های حکمت مطهر با محوریت اندیشه شهید مطهری، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها و برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با محوریت اندیشه‌های شهید مطهری، تجلیل از مربیان تربیتی و بصیرتی استان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تبیین آثار و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی است.

 

 

خبرنگار : مرتضی احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار