رییس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن باعث پرورش نخبگان قرآنی خواهد‌شد

شهرکرد(پانا) - رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پانا؛ برگزاری مسابقات قرآنی را دلیلی برای پرورش نخبگان قرآنی بین‌المللی دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن باعث پرورش نخبگان قرآنی خواهد‌شد
یونس اروجی با اشاره به اهمیت فراگیری قرآن در سنین نوجوانی بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان باعث می‌شود دانش‌آموزان با قرآن و درس‌های قرآنی بیشتر آشنا شوند و در مسیر زندگی خود موفق تر از گذشته عمل کنند.

وی ادامه داد: در دوره چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز که بعد از یک سال با همت و همکاری مسئولین اداره کل آموزش‌وپرورش استان و مناطق هفده‌گانه به صورت حضوری برگزار شد و این امر باعث استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان خوش‌ذوق و بااستعداد شد.

اروجی اظهار کرد: اکثر حافظان قاری در سطح بین‌المللی کار خود را از همین مسابقات فرهنگی آموزشی شروع کردند و در نتیجه حاصل این رقابت مبارک پرورش نخبگان قرآنی شده است.

لازم به ذکر است در پایان بیان کرد: دوره مسابقات ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان پسر اواخر تیرماه و اوایل مردادماه در شهر مقدس مشهد و مسابقات کشوری بانوان در استان مازندران برگزار می‌شود.
 
دانش‌آموز‌ خبرنگار پانا:مرضیه امیر‌خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار