مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

کسب رتبه دوم استانی مسابقات والیبال فرهنگیان شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از کسب مقام دوم مسابقات والیبال فرهنگیان استان یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی توسط تیم منتخب فرهنگیان شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم استانی مسابقات والیبال فرهنگیان شهرستان ملارد

سعید تیموری‌راد در تشریح این خبر در گفت‌وگو با پانا گفت: «فراهم آوردن بسترهای لازم برای شادابی و نشاط معلمان، می‌تواند به داشتن کلاس درسی پویا و شاداب کمک کند. یکی از این بسترها، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف ورزشی،فرهنگی، اجتماعی و ... نظیر برگزاری این‌گونه مسابقات ورزشی است.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در ادامه افزود: «تیم والیبال فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در مسابقات ورزشی استانی فرهنگیان، یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی، موفق شد در بین مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران مقام دوم استانی را از آن خود کنند.»

این مقام مسئول ضمن تبریک این افتخارآفرینی بزرگ فرهنگیان عنوان کرد: «شایستگی و توانمندی فرهنگیان والیبالیست، نشان از اقتدار ورزش در این شهرستان به‌خصوص تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش دارد. والیبالیست‌های فرهنگی شهرستان ملارد با سرپرستی محمد فرهادی، و سرمربی‌گری رضا بزلی، توانستند با غلبه بر حریفان خود، از شهرستان‌های استان تهران مقام دوم را کسب کنند.»

تیموری‌راد، درباره همکارانی که در این مسابقات شرکت نمودند اظهار کرد: «رضا زمانی، احمد قنبرسرایی، علی‌اکبر راعی، افشین زارع‌زاده، سعید حشمتی، علی برابری، ارسلان تیموری، محمد شهنازی، مجید حاتمی، احمد قبادی، نیما نوروزپور، پویا مرادی، بازیکنان حاضر در این مسابقات بودند.»

وی در پایان، این پیروزی افتخارآفرین را به تیم منتخب والیبال و جامعه فرهنگیان این شهرستان تبریک گفت و بیان کرد: «یک معلم با نشاط و ورزشکار، در مدرسه تراز جمهوری اسلامی می‌تواند دانش‌آموزان را برای فعالیت‌های بدنی ترغیب و نشاط و سرزندگی را به آنها تزریق کند‌. شور و نشاط همکاران ورزشکار باعث افزایش روحیه و دور شدن از استرس کاری می‌شود، و قطعا این مسابقات تأثیرات مثبت و مستقیمی بر بازدهی کار این افراد خواهد گذاشت.»

خبرنگار: بتول رحیمی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار