مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

همکاری لازم بین بخش‌ها برای رفع موانع رشد علمی دانش‌آموزان صورت گیرد

اسدآباد(پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جلسه ستاد اجرایی شاهد، با تأکید بر لزوم ارزیابی دقیق و همکاری همه‌جانبه، خواستار رفع موانع رشد علمی دانش‌آموزان طرح شاهد شد. این جلسه با هدف برنامه‌ریزی هدفمند برای ارتقای کیفیت آموزشی مدارس شاهد استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۶۵۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری لازم بین بخش‌ها برای رفع موانع رشد علمی دانش‌آموزان صورت گیرد

رسول شیدایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی صحیح و ارزیابی دقیق در راستای تعالی کیفیت آموزشی، به نقل قولی مهم پرداخت و اظهار کرد: «برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید همکار لازم بین بخش‌های مختلف صورت گیرد تا دلایل عدم موفقیت‌ها و‌ موانع رشد علمی دانش‌آموزان شناسایی و مرتفع گردد.»

ظرفیت‌سنجی بنیاد شهید و اقدامات پرورشی

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نیز با قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش، گفت: «باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود به خوبی استفاده شود تا شاهد ارتقای بیش از پیش آموزشی و پرورشی مدارس شاهد باشیم.»

در بخش دیگری از این نشست، صادق احمدی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمود. وی اعلام کرد که در راستای کیفیت‌بخشی، کارگاه‌ها و دوره‌های توانمندسازی معلمان مدارس شاهد در هر سه دوره تحصیلی به اجرا درآمده است. احمدی همچنین افزود که برنامه‌های سالانه مدارس مطابق با اهداف آموزشی و پرورشی و بر اساس سند تحول بنیادین تدوین شده و نظارت‌ها بر اساس همین برنامه انجام می‌گیرد.

در پایان، علی آرام، رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه استان، نتایج تحلیلی امتحانات خرداد مدارس شاهد متوسطه اول و دوم را تشریح کرد و سمیه پورمجاهد، رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان، گزارشی از فعالیت‌های حمایتی و مشاوره‌ای ارائه نمود.

خبرنگار : مهدیه احمدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار