مرتضوی در گفت‌و‌گو با پانا:

بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت سیزدهم محقق شد

بدهی‌های دولت به بانک‌ها و مازاد برداشت دولت در حوزه تامین اجتماعی به صفر رسیده است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت سیزدهم محقق شد، گفت کسانی که به دنبال خدشه وارد کردن به عملکرد دولت هستند، منطق حقوقی و آماری خاصی را دنبال نمی‌کنند و صرفا به دنبال سیاهنمایی هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت سیزدهم محقق شد

صولت مرتضوی در گفت‌و‌گو با پانا با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی صادق‌الوعده است؛ اظهار کرد: «بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت محقق شد و در این راستا حاضر هستیم با هر کسی که ادعایی خلاف این دارد، گفت‌و‌گو کنیم.»

وی افزود: «یکی از وعده‌های دولت ایجاد یک میلیون فرصت شغلی است. به روایت مراکز رسمی و اسناد موجود در سازمان تامین اجتماعی و سامانه رصد، دولت سیزدهم در حوزه اشتغال موفق بوده است.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: «خدماتی که در حوزه بهداشت و درمان چه در بخش سازمان تامین اجتماعی و چه در بخش وزارت بهداشت در حال ارائه شدن است، تقریبا کم نظیر است.»

وی ادامه داد: «ما همه تعهدات و قول‌هایی که دادیم را ایفا کردیم. کسانی که به دنبال خدشه وارد کردن به آمار هستند، استنباط من این است که منطق حقوقی و آماری خاصی را دنبال نمی‌کنند. صرفا به دنبال سیاهنمایی هستند و از آنجایی که در کشور ما نیز اظهار نظر آزاد است و اظهار نظر می‌کنند.  اما اگر به دنبال واقعیات هستند، ما واقعیت‌ها را همواره ارائه کردیم و مستندات ما موجود است و آمادگی داریم تقویت کنیم.»

مرتضوی اضافه کرد: «ما هم بخش قابل توجهی از معوقات بازنشستگان را پرداخت کردیم و هم در حوزه همسان‌سازی اقدامات مهمی داشتیم. البته بخشی از مطالبات بازنشستگان باقی مانده است؛ همه تلاش ما این است که در سال ۱۴۰۳ پرداخت کنیم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «بدهی‌های دولت به بانک‌ها و مازاد برداشت دولت در حوزه تامین اجتماعی به صفر رسیده است. اینها همه وعده‌هایی بودند که ما اعلام کردیم و به حمدالله به صورت سالانه یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد و اینها قابل راستی آزمایی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار