فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد:

برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

تهران (پانا) - فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم مشهد در حمایت از طرح نور گفت‌ موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

‌به گزارش خبرگزاری پلیس؛ سردار "احمدرضا رادان" در اجتماع عظیم مردم خراسان رضوی در مشهد مقدس که به حمایت از طرح نور در عرصه میدان شهدای این شهر گرد هم آمده بودند، عنوان داشت: از الطاف بیکران خداوند قادر و اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت موسی ابن الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) برای اجرای امر قانون سپاسگزارم.

وی ادامه داد: واقعا افتخاری بالاتر از این برای خدمتگزاران شما در فرمانده انتظامی نیست که این چنین مورد حمایت مردم باشند، مردمی که از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و انقلابیون هستند و همواره در پیچ های انقلاب که توسط دشمن رقم می خورد مردانه، ایثارگرانه و شیر زنانه وارد می شوند تا انقلاب خودشان را یاری کنند و ما دست بوسشان هستیم.

‌سردار رادان در ادامه افزود: دشمن مردم ما را نشناخته و به دنبال القای بی‌حسی، بی‌تفاوتی و بی‌غیرتی در بین جوانان ماست و در صدد ایجاد آندلس دوم در کشور ماست و باید به آنها بگوییم مردم ما همان‌هایی هستند که بعد از فتنه 88، نهم دی‌های مختلف در شهرهای کشور آفریدند و شما شاهدید که اخیرا نیز مردم تهران، قم و اصفهان در حمایت از طرح نور همانند نهم دی ماه سال 88 در میدان حاضر و نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: امروز نقش دشمن پس از ناکامی‌ها در عرصه‌های مختلف موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی است و این را به عنوان یکی از دریچه‌های خود برای نابودی خانواده‌ها، نفوذ، تغییر و استحاله فرهنگی برگزیده است و اینجاست که باید من و شما مسئولان عزیز مردم غیور زن و مرد مجددا به دشمن یک "نه" بزرگ به فریب و نقشه‌اش بگوییم.

وی افزود: ما به حکم شرع، قانون و به خواست مردم و مسئولان به ویژه رئیس جمهور محترم که برای رضای خدا این اقدام را دنبال می‌کند، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قسم یاد می کنیم و عهد و پیمان می بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت(ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

سردار رادان در ادامه بیان داشت: با شهیدان حاج قاسم سلیمانی، حاج علی زاهدی و با خانواده عزیز شهدا عهد و پیمان می بندیم تا حمایت شما مردم عزیز و دعای شما را پشت سر داریم و به  لطف خدا و عنایت ائمه به هیچ عنوان در این جنگ شناختی، لحظه ای آرام و قرار برای عفت دختران و زنان ایران اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بارها گفته ام که موضوع عفاف و حجاب اجتماعی است نه انتظامی و امنیتی نیست. اما هر موضوع اجتماعی بایدها و نبایدهایی دارد. همه شما امروز در این اجتماع حضور یافتید چون آن را تکلیف دینی خودتان دانسته اید.

‌سردار رادان گفت: لازم می‌دانم از مسئولان استانی عزیز استاندار، امام جمعه  عزیز، زحمتکش و انقلابی خطر پذیر و سینه سپر کن در برابر همه تیرها و هجمه های دشمن برای دفاع از ناموس و مُلک و مِلک تشکر کنم به داشتن چنین مسئولانی.

وی در پایان سخنان خود با طرح سوالی از سردمداران آزادی بیان و رسانه‌های اجاره‌ای غربی BBC، اینترنشال و VOA عنوان داشت: از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا چه خبر؟! آیا به اماکن عمومی و اموال مردم آسیبی وارد کرده‌اند که پلیس آمریکا با آن‌ها این گونه رفتار می‌کند؟! بدانید که ما همه خبرهای شما را داریم و با تمام دین‌مان در برابر تمام دنیای پست و پلید شما مقابله خواهیم کرد ان شاءالله.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار