پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان؛

فرصت‌سوزی بزرگ سرخ‌پوشان در پایتخت؛ صدر جدول آبی ماند

تهران (پانا) -‌ سرخپوشان نتوانستد از فرصت بزرگی که استقلال با تساوی در تبریز ایجاد کرده بود استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فرصت‌سوزی بزرگ سرخ‌پوشان در پایتخت؛ صدر جدول آبی ماند

در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امشب (چهارشنبه) پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان سپاهان بود.

‌پیش از تساوی استقلال در تبریز هم، مصاف سپاهان و پرسپولیس هیجان‌انگیز و نفس‌گیر بود، اما حالا با توجه به اینکه سرخ‌پوشان می‌توانستند با پیروزی صدر جدول را پس از هفته‌ها از آن خودشان کنند، حساسیت این دو بازی دوچندان شده بود. 

‌این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و به این ترتیب پرسپولیس ‌نتواست از این فرصت استفاده کند ‌تا صدر جدول کماکان آبی بماند.

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی

ناظر: رضا سخندان

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (78 امیری)، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۵ رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، محمد شکاری ( ۷۵ علی اصغر اعرابی)

سرمربی: ژوزه مورایس

کارت زرد 

پرسپولیس: آل کثیر دقیقه 63

سپاهان: احمدزاده دقیقه ۵۸

اخراج:

پرسپولیس: امید عالیشاه 82

در دقیقه ۸۳ بازی زمانی که یکی از بازیکنان سپاهان روی زمین افتاده بود و بلافاصله نیز بلند شد، امید عالیشاه به سمت دروازه سپاهان نفوذ کرد اما پس از بیرون رفتن توپ، بازیکنان سپاهان به عالیشاه معترض شدند و برایان دابو با سینه به پشت عالیشاه کوبید که او نیز با ضربه‌ای به صورت دابو، او را نقش بر زمین کرد و به دلیل همین رفتار از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا پرسپولیس ۱۰ نفره شود. چند دقیقه بعد نیز یکی از مربیان سپاهان از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد.

رحمان رضایی و هومن افاضلی از مربیان تیم ملی تماشاگر این بازی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار