مرتضوی در گفت‌و‌گو با پانا:

بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت سیزدهم محقق شد

بدهی‌های دولت به بانک‌ها و مازاد برداشت دولت در حوزه تامین اجتماعی به صفر رسیده است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت سیزدهم محقق شد، گفت کسانی که به دنبال خدشه وارد کردن به عملکرد دولت هستند، منطق حقوقی و آماری خاصی را دنبال نمی‌کنند و صرفا به دنبال سیاهنمایی هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت سیزدهم محقق شد

آناهیتا یاوری - صولت مرتضوی در گفت‌و‌گو با پانا با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی صادق‌الوعده است؛ اظهار کرد: «بالغ بر ۹۰ درصد از وعده‌‌های دولت محقق شد و در این راستا حاضر هستیم با هر کسی که ادعایی خلاف این دارد، گفت‌و‌گو کنیم.»

وی افزود: «یکی از وعده‌های دولت ایجاد یک میلیون فرصت شغلی است. به روایت مراکز رسمی و اسناد موجود در سازمان تامین اجتماعی و سامانه رصد، دولت سیزدهم در حوزه اشتغال موفق بوده است.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: «خدماتی که در حوزه بهداشت و درمان چه در بخش سازمان تامین اجتماعی و چه در بخش وزارت بهداشت در حال ارائه شدن است، تقریبا کم نظیر است.»

وی ادامه داد: «ما همه تعهدات و قول‌هایی که دادیم را ایفا کردیم. کسانی که به دنبال خدشه وارد کردن به آمار هستند، استنباط من این است که منطق حقوقی و آماری خاصی را دنبال نمی‌کنند. صرفا به دنبال سیاهنمایی هستند و از آنجایی که در کشور ما نیز اظهار نظر آزاد است و اظهار نظر می‌کنند.  اما اگر به دنبال واقعیات هستند، ما واقعیت‌ها را همواره ارائه کردیم و مستندات ما موجود است و آمادگی داریم تقویت کنیم.»

مرتضوی اضافه کرد: «ما هم بخش قابل توجهی از معوقات بازنشستگان را پرداخت کردیم و هم در حوزه همسان‌سازی اقدامات مهمی داشتیم. البته بخشی از مطالبات بازنشستگان باقی مانده است؛ همه تلاش ما این است که در سال ۱۴۰۳ پرداخت کنیم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «بدهی‌های دولت به بانک‌ها و مازاد برداشت دولت در حوزه تامین اجتماعی به صفر رسیده است. اینها همه وعده‌هایی بودند که ما اعلام کردیم و به حمدالله به صورت سالانه یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد و اینها قابل راستی آزمایی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار