نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج؛

جشنواره گل‌های داودی در کاخ مروارید مهرشهر برگزار شود

کرج (پانا) - نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، خواستار برگزاری جشنواره گل‌های داودی در محدوده کاخ مروارید مهرشهر شد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره گل‌های داودی در کاخ مروارید مهرشهر برگزار شود

علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره لاله‌ها که در پارک شهید چمران کرج برگزار شد، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های شاخص این جشنواره به بزرگترین فرش گل در خاورمیانه در شهر کرج با مساحت حدود 2700 مترمربع می‌توان اشاره کرد. در این جشنواره حدود 500 هزار گل لاله با 37 واریته و فصلی کاشته شد و به ثمر نشست.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، هدف از برگزاری اینگونه جشنواره‌ها را افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان دانست و گفت: شناسایی بیشتر با گل‌های فصلی و گل لاله که شهر کرج به عنوان یکی از خواستگاه‌های ترویج این گل در کشور شناخته شده و نهادینه شدن فرهنگ گل و گیاه و احترام به طبیعت، جزو اهداف این جشنواره است.

رحیمی، فضای سبز کاخ مروارید را به عنوان یکی از فضاهای سبز شهر کرج یاد کرد و خواستار شد: با توجه به اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز کاخ مروارید بر عهده شهرداری کرج است، مدیریت شهری، برنامه‌ریزی کند که جشنواره گل‌های داودی در فصلی مناسب در این نقطه از سطح شهر با توجه به تردد بهتر برگزار شود.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال و بازدیدهای فرااستانی و همچنین بازدید سفیر ونزولا و تیم همراه که از این نمایشگاه صورت گرفت در حوزه گردشگری و شناساندن شهر کرج می‌تواند نقش‌آفرینی کند و برنامه‌ریزی هدفمند و آینده‌نگری در جنوب شهر کرج، محدوده مهرشهر و فضای سبز کاخ مروارید، جشنواره گل‌های داودی دیده شود که این نقطه از سطح شهر هم فرشی از گل‌های داودی و فصلی را داشته باشیم تا تمرکز این موضوع برطرف شود و ضمن اینکه دسترسی بهتری برای بازدیدکنندگان و میهمانان شهرها و استان‌های مجاور شهر کرج را داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار