رئیس اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد: در سه دوره مصوب سوادآموزی بالای 85 درصد جذب و ثبت نام داشته ایم

یاسوج (پانا) - رئیس اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد خبر داد، در سه دوره مصوب سوادآموزی بالای 85 درصد جذب و ثبت نام داشته ایم.

کد مطلب: ۹۸۸۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد: در سه دوره مصوب سوادآموزی بالای 85 درصد جذب و ثبت نام داشته ایم

اسکندر احمدی در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک هفته سواد آموزی، اظهار کرد: نهضت سواد آموزی یک نهاد انقلابی است که در سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) برای زدودن بی سوادی تشکیل شد.

رئیس اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد افزود: با تلاش های شبانه روزی کارکنان و همکاری موسسات طرف قرارداد نهایت تلاش خودمان را در زمینه شناسایی، جذب و ثبت نام سوادآموزان علاقمند که به هر نحوی از نعمت سواد بازمانده اند انجام داده ایم.

او گفت: تا الان در سه دوره مصوب سوادآموزی بالای 85 درصد جذب و ثبت نام داشته ایم.

احمدی هدف اصلی اداره سوادآموزی بویراحمد را بالا بردن کیفیت یادگیری در فرصت دوم آموزش عنوان کرد و افزود: در این راستا فعالیت های مکمل همچون نماز کلید بهشت، طرح کتابخوانی، طرح خواندن با خانواده و توانمندسازی مربیان در اولویت کاری ما می باشد، تا بتوانیم بی سوادی را که زمینه جهل، فساد ،بی بندباری اجتماعی ،خودکشی ، اعتیاد و طلاق است را از سطح جامعه ریشه کن کنیم.

رئیس اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌یاسوج، تجدید میثاق با شهدا و برپایی نمایشگاه خودگردان توسط آموزش دهندگان سوادآموزی و بازدید از مراکز یادگیری محلی از جمله برنامه‌های اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد در هفته سوادآموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار