فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران: ریشه کنی فقر و بیکاری هدف طرح‌های عمرانی است

شهرری(پانا)- چهارده طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار نه میلیارد و ششصد میلیون ریال‌با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۹۷۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران: ریشه کنی فقر و بیکاری هدف طرح‌های عمرانی است

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای این‌چهارده طرح ریشه کنی فقر و کاهش آمار بیکاری جوانان منطقه است، اظهار داشت: ده کارگاه اشتغالزایی در قالب مشاغل زود بازده از جمله قالی بافی و مشاغل خانگی با اعتبار چهار میلیارد و هشتصدمیلیون ریال و اشتغالزایی صد نفر مستقیم و غیر مسقیم مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسن حسن‌زاده ادامه داد: همچنین چهار کارگاه اشتغالزایی از جمله گوهر تراشی، عروسک سازی، پوشاک و قالی بافی با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون ریال در شهرک گلستان شهرری به بهره برداری رسید.

او یادآور شد: احداث سالن چند منظوره ورزشی با مساحت سیصد متر مربع و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل خیرین و اعتبارات سپاه از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری قرار گرفته در شهرری است.

او با اشاره به اینکه ساختمان نیمه کاره مسجد حضرت عبدالعظیم(ع) شهرک گلستان نیز تکمیل و به بهره برداری رسید، افزود: مرکز نیکو کاری سید الکریم(ع) با هدف تامین وام کم بهره، تهیه پک غذایی و بسته حمایتی در زیر بنای سی متر مربع و اعتبار چهارصد میلیون ریال طرح دیگری بود که در راستای کمک به اقشار کم برخوردار جنوب تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: مرکز گروه جهادی پزشکی با اعتباری بالغ برهفتصد میلیون ریال برای خدمات رسانی مطلوب به ساکنان شهرک گلستان توسط سپاه سیدالشهدا(ع) ایجاد شده است که سه روز در هفته به صورت رایگان در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه این برنامه از اهدای سی صد و سیزده جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار استان تهران خبر داد و گفت: این جهیزیه‌ها به مناطق کم برخوردار شهرستان‌های حاشیه استان تهران از جمله رباط کریم، فیروزکوه و ری ارسال شده است.

حسن زاده با بیان اینکه متقاضیان این پک‌های جهیزیه از قبل شناسایی و ثبت نام شده اند، عنوان کرد: پک‌های جهیزیه شامل ده قلم کالای اساسی از جمله گاز پنج شعله، یخچال، تلوزیون، فرش، ماشین لباسشویی، ظروف تفلون، جاروبرقی و کالای خواب است.

او تاکید کرد: سپاه سیدالشهدا استان تهران این کمک جهیزیه‌ها را با اعتبار سی و سه میلیارد وصدو سی میلیون ریال از محل خیرین و اعتبارات سپاه تامین و بدست افراد نیازمند رسانده است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار