روایت خدمت رسانی یک مدیر نمونه

تهران (پانا) - محمد علی عبداللهی، مدیر دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی در منطقه ۱۴ بعنوان انسانی نیکوکار و بخشنده چندین سال است به لطف و کمک خداوند توانسته قدمی کوچک اما بزرگ در راه رضای خداوند بردارد. به گفته محمد علی عبداللهی خداوند توفیق خدمت رسانی به طور مستقیم و غیرمستقیم به بخشی از انسان های نیازمند را ۵الی۶سال است نصیب ما کرده مانند ساخت مدرسه و پخش البسه و ....، وی به امید روزی است که در جامعه نیاز به کمک به انسان های فقیر و نیازمند نباشد.

کد مطلب: ۹۷۲۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
روایت خدمت رسانی یک مدیر نمونه

عبدالهی درباره ارتباط خود با سازمان ها و ارگان های دیگر در زمینه خدمت رسانی افزود: مثلا در زلزله کرمانشاه با کمک صندوق های خیرین مدرسه دو کلاسه ای به طور پیش ساخته احداث کردیم؛ اما در کمک های مناسبتی و دوره‌ای تکیه گاه اصلی ما مردم هستند.
محمد علی عبداللهی در ارتباط با چگونگی پخش کمک ها افزود: در محل های شناخته شده رابطین زحمت می کشند افراد نیازمند را شناسایی و به ما معرفی می کنند و ما معمولا مستقیم و بدون واسطه به آنها خدمت می کنیم. سعی کردیم که غذاهای گرم را درب منازل تحویل دهیم و در رابطه با البسه و سایر اقلام با هماهنگی رابطین آنها را سایز بندی کرده و با کمک گرفتن از بانوان نیکوکار آنها را دسته بندی کرده و سپس اقدام به توزیع کنیم.
اما او در کنار همه این خدمت رسانی ها درباره مسائلی نیز ناراحت است؛ برای مثال، دامنه اینگونه افراد بسیار گسترده است و در همین شهر تهران و محله های اطراف کسانی هستند که محتاج نان شب خود هستند. وی می افزاید: در زمان هایی که در برخی از شهر ها حوادث طبیعی همچون زلزله یا سیل و.... رخ داده سعی کردیم که آنها را در اولویت قرار دهیم.
وی می افزاید: خیلی جدی به کودکان کار توجه نکرده ایم. هر چند که در اطراف شهر ری روستایی وجود دارد که اغلب آنها را کودکان کار تشکیل می دهند و معمولاً خواسته های آن کودکان وسایلی همچون دوچرخه، توپ و یا اسباب بازی و...است.
محمد علی عبداللهی در مورد اهداف خود چنین گفت: من به عنوان یک انسان وظیفه خود می دانم هنگامی که خدا این فرصت را در اختیارم قرار داده از آن استفاده بهینه داشته باشم.


*مرتضی شفقی، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار