آشنائی معلمان ناحیه یک یزد با تولید محتوای الکترونیک

یزد (پانا) – همایش آموزشی وتوجیهی تولید محتوای الکترونیک با حضور 800 نفر از معلمان ناحیه یک یزد برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آشنائی معلمان ناحیه یک یزد با تولید محتوای الکترونیک

کارشناس مسئول فناوری اطلاعات ، آمار و برنامه ریزی مدیریت آموزش وپرورش ناحیه یک یزد دراین همایش با اشاره به سیاست های تولید مواد ورسانه های یادگیری دربرنامه درس ملی گفت: دراین راستا تولید محتوای الکترونیکی چند رسانه ای متناسب با نیاز معلمان ودانش اموزان و استفاده هوشمندانه ازآنها مورد تاکید است .

"روح الله پورصالح " بربهره گیری از فناوری های نوین آموزشی با رویکرد حل مسئله درتولید مواد ورسانه های یاد گیری و بستر سازی برای گسترش تجارب وابتکارات معلمان تاکید کرد وگفت: نهمین دوره این جشنواره درراستای برنامه درس ملی و راهکارهای سند تحول بنیادین با رویکردهای جدید اموزشی امسال نیز برگزارمی شود .

وی یکی از محور های برگزاری جشنواره را تولید قطعات آموزشی با رویکرد تبیین بهتر ، تسهیل در فهم وانتقال و تعمیق مفاهیم مندرج درکتاب ذکرکرد و گفت : تولید درس افزارو نرم افزارهای آموزشی با موضوعات پرورشی ، قران ، معارف اسلامی ، تربیت بدنی وسلامت و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی از محورهای این جشنواره است .

ایشان تولید قطعات ونرم افزارهای سرگرمی وبازی آموزشی باتاکید برمفاهیم درسی و تولید قطعات آموزشی ویژه دانش آموزان با نیاز های ویژه را نیز از دیگرمحورهای 6 گانه این جشنواره برشمرد.

"پورصالح" پایان آذرماه را آخرین مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره در ناحیه یک یزد ذکر کرد و گفت : شرکت کنندگان می بایست ابتدا در شبکه ملی مذدارس ایران به آدرس roshd .ir بخش تولید محتوا ثبت نام نموده وسپس آثار خود را در قالب دوعدد لوح فشرده به دبیرخانه ناحیه مستقر درکارشناسی فناوری اطلاعات تحویل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار