سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

26هزار دانش آموز در استان مرکزی عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان هستند

اراک (پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در گردهمایی کارشناسان فعالیت‌های دانش آموزی مناطق پانزده‌گانه آموزش و پرورش این استان که با حضور معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی در اراک برگزار شد، اعلام کرد 26هزار دانش آموز در استان مرکزی عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان هستند.

لینک کوتاه کپی شد
26هزار دانش آموز در استان مرکزی عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان هستند

مهدی دمنه در این گردهمایی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی تشکلی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم برای حضور و فعالیت در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی را کسب کنند و به فردی مسوولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

دمنه گفت: سازمان دانش‌آموزی با جذب دانش‌آموزان در تشکل دانش‌آموزی پیشتازان و آموزش آنها نقش تاثیرگذاری در تربیت اجتماعی و مشارکت دانش آموزان ایفا می‌کند.

وی تاکید کرد: مهم ترین ماموریت سازمان دانش آموزی در حوزه فعالیت‌ها و تشکیلات واگذاری نقش‌ها و مسئولیت به دانش‌آموزان است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: سازمان دانش‌آموزی باید تمام تلاش خود را در تربیت اجتماعی و جامعه‌پذیر کردن دانش‌آموزان به کار گیرد و این مهم قدم بزرگی در راستای تربیت دانش‌آموزان و تضمین آینده ایران اسلامی با تربیت سرمایه انسانی متعهد و مسئولیت‌پذیر است.

دمنه خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری 26 هزار دانش‌آموز عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان شده‌اند و درصدد هستیم طبق برنامه و با اجرای برنامه‌هایی در راستای جذب هر چه بیشتر دانش‌آموزان به این تشکل بزرگ، آموزش و مهارت‌آموزی آنها را اجرایی کنیم.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اظهار کرد: دانش‌آموزان پیشتاز در قالب فعالیت‌های جمعی و گروهی، ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، مهربانی، نظم‌پذیری، تلاش و صرفه‌جویی، عدل و انصاف شجاعت و دلیری، میهن دوستی و وطن دوستی و مشارکت‌پذیری و مسئولیت‌پذیری در تحقق مهارت‌های اجتماعی را فرا می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مهارت‌افزایی مربیان پیشتاز در سطح استان مرکزی تصریح کرد: تابستان امسال اردوی آموزشی ۲۸۰ مربی جدید پیشتاز در اردوگاه امیرکبیر شهر شازند برگزار شد.

دمنه درباره سایر فعالیت‌های سازمان دانش آموزی در استان مرکری نیز گفت: پیشتازان استان در مانور زلزله، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، مشق مهربانی، اردو‌های زیارتی، اعتکاف دانش‌آموزی و سایر برنامه‌ها این سازمان جلوه‌های ماندگاری را رقم زده‌ند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار