فرماندار دامغان:

۱۰ میلیارد ریال نذورات مردم دامغان به عراق ارسال شد

سمنان (پانا) - مردم شهرستان دامغان تاکنون ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای استقبال از زائران اربعین حسینی، به شهر‌های کربلا و نجف ارسال کردند.

کد مطلب: ۹۶۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ میلیارد ریال نذورات مردم دامغان به عراق ارسال شد

علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: انواع نذورات مردم این شهرستان حاوی اقلام مورد نیاز زائران اربعین حسینی با ۱۶ دستگاه کامیون و تریلی به کشور عراق ارسال شده است.

او افزود: پتو، آب آشامیدنی، وسایل مورد نیاز برای طبخ غذا، چادر و دیگر اقلام ضروری از این شهرستان به موکب‌ها ارسال شد.

فرماندار دامغان اظهار داشت: همراه با این محموله‌ها، ۸۰ نفر از خادمان برای خدمات‌دهی به زائران به عراق سفر کردند که از این تعداد ۴۰ نفر در شهر کربلا و ۴۰ نفر در شهر نجف حضور دارند.

مجد تصریح کرد: مردم شهرستان دامغان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به این همایش حسینی داشتند.

او به خدمات‌دهی چهار موکب دامغان به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: زائران اربعین حسینی در چهار موکب دامغانی‌ها در شهر‌های نجف و کربلا، اسکان و پذیرایی می‌شوند.

فرماندار دامغان اضافه کرد: موکب علی بن موسی الرضا (ع) در شهر کربلا و موکب چهارده معصوم (ع) در شهر نجف اشرف، ۲ موکب از دامغان است که در هر کدام روزانه پنج هزار نفر از زائران اسکان شده و در طول روز، ۱۵ هزار وعده غذایی بین زائران توزیع می‌شود.

مجد بیان کرد: موکب امامزاده محمد (ع) شهر دیباج نیز در شهر نجف اشرف به برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع میان وعده به زائران می‌پردازد.

او در پایان افزود: این خدمات‌دهی از تاریخ ۱۶ مهرماه آغاز شده و به مدت ۱۵ روز تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار