آغاز فعالیت کمیته انتظامات دبستان علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) –ـ به همت معاونت پرورشی دبستان پسرانه علامه حلی 1 دوره اول کمیته انتظامات آموزشگاه فعالیت خود را آغاز کرد .

کد مطلب: ۹۶۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت کمیته انتظامات دبستان علامه حلی 1 دوره اول

علیرضابنی اسدی مدیر دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول گفت :به منظور برقراری نظم و انضباط در آموزشگاه ، کمیته انتظامات مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد و از تعدادی دانش آموزان به عنوان مسئولین انتظامات استفاده گردید.


او افزود : برای تشکیل کمیته انتظامات سعی شده از دانش آموزانی که بیشترین مقبولیت و محبوبیت را در بین دیگر دانش آموزان دارا هستند، استفاده شود.


علیرضا بنی اسدی ادامه داد : هدف اولیه از تشکیل این کمیته ، واگذار کردن بخشی از مسئولیت به دانش آموزان و آشنا کردن آنان به قبول مسئولیت و انجام درست وظیفه ای که به آنان سپرده می شود، می باشد.


او اظهار داشت : هدف دیگر از تشکیل کمیته انتظامات در مدرسه این است که دانش آموزان این کمیته در بخش هایی از مدرسه و در ساعات معینی (بیشتر در زنگ های تفریح و مواقع ورود وخروج دانش آموزان) مراقب سایر دانش آموزان بوده و صرفاً هدایت و راهنمایی دانش آموزان را عهده دار باشند و با کمک مسئولین مدرسه اجرای نظم و انضباط در مدرسه را بهبود بخشند.


گفتنی است طی مراسمی دانش آموزان کمیته انتظامات مدرسه ملبس به لباس مخصوص شده و توسط معاون پرورشی آموزشگاه در زمینه برقراری نظم و انضباط در مدرسه توجیه شدند و قرار شد از ظرفیت و توانمندی همه دانش آموزان در طول سال تحصیلی استفاده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار