جانشین فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) استان تهران: برگ برنده ما دردوران مبارزه کنونی ولایت است

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور جانشین فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) استان تهران،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر،رزمندگان، ایثارگران ،خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان در اردوگاه شهید غلامی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) استان تهران: برگ برنده ما دردوران مبارزه کنونی  ولایت است

در ابتدای این همایش سرهنگ هادی ایلکا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر درسخنانی برگزاری همایش‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را اقدامی ناچیز در مقابل دفاع بزرگ شهدا و ایثارگران از ارزشهای انقلاب اسلامی برشمرد.

او در ادامه افزود:امروز کسانی که میخواهند نام و یاد شهدا را که با بیان شیوای رهبری زنده نگه داشتن آن کمتر از شهادت نیست در خیابانها حذف کنند،بدانند مبارزه و راه شهداتا رسیدن انقلاب اسلامی به آرمانهای اصلی ادامه دارد.

در ادامه مراسم سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) استان تهران در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد خاطره شهیدان به تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت:جنگ تحمیلی حادثه کوچکی نبود و در آن زمان حادثه جنگی همه جانبه و مقابله ما با ابر قدرتهای شرق و غرب و کشورهای جهان بدون برخورداری ما از تجهیزات و آموزشهای لازم جنگی بود و اگر خود صدام به تنهایی بود، جنگ در هشت روز تمام میشد.

او در ادامه افزود: در دوران چند صد ساله گذشته ایران که پادشاهان عیاش هرروز به بهانه‌ای کشور را با قراردادی به خارجیان واگذار میکردند و نقشه کشور ما را از حالت شبه شتر به گربه تغییر دادند،در دوران دفاع مقدس یک وجب از این خاک مقدس به هیچ کس داده نشد .

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) استان تهران اذعان داشت:عراق با مزدوران اردنی،سودانی ،مصری و درمجموع بیست کشورجهان که بعدها به اسارت رزمندگان اسلام در آمدندو با در اختیار داشتن جزیره کامل و تجهیزات جنگی به میدان آمد و شهرهای ما رابا موشکهای اهدایی ابر قدرتها هدف قرار داد،در حالی که ما قدرت شلیک یک موشک به بصره و خرید سیم خارداررا هم نداشتیم.

او بیان داشت:در این دوران خداوند و رهبری امام راحل به یاری رزمندگان اسلام آمدند و با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت که البته تنها عامل هم شهادت نبود زیرا ما 175000شهید تقدیم خداوند متعال نمودیم و دشمن بعثی ما پانصد و دوازده کشته دادو فراگیری آموزشهای اولیه نظامی پیروز شدیم و برگ زرینی به تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شد.

سردارصابری خاطر نشان کرد:امروز دشمن روبروی ما ذلیل و خوار شده و ازاین دشمن که خودش در آمریکا،قدرت پرداخت حقوق یکماهه کارمندان خودش را ندارد و در کشورهای دیگر از جمله انگلیس و فرانسه و...با مشکل مواجه است ،نباید ترسید و باج داد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز روز خواهش و التماس نسبت به دشمنان نیست و قهرمانان ما شهدا هستند و زیر پرچم ولایت سختی ها هم خواهد گذشت و برگ برنده ما در دورا مبارزه کنونی ولایت است وباید قدردان این نعمت الهی باشیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار