دعوت از بیش از 200 مسئول برای نواختن زنگ مهر مدارس پایتخت

تهران (پانا) - حاجی سلطانی، دبیر کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی اداره کل از دعوت بیش از ۲۰۰ مسئول لشکری، کشوری و استانی به منظور نواختن زنگ بازگشایی مهر در مدارس پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از بیش از 200 مسئول برای نواختن زنگ مهر مدارس پایتخت

به گزارش اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی اداره کل شهر تهران با حضور نمایندگان معاونین و ادارات حوزه مدیر کل در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه ابوالفضل حاجی سلطانی، دبیر کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی اداره کل در خصوص اقدامات لازم برای آغاز مدارس شهر تهران در راستای شرح وظایف کارگروه، بیاناتی را ارائه نمود.

حاجی سلطانی گفت: از مهمترین کارهای این کارگروه، دعوت از بیش از ۲۰۰ مسئول لشکری،کشوری و استانی و منطقه‌ای برای حضور در مدارس پایتخت به منظور نواختن زنگ بازگشایی است.

دبیرکارگروه در ادامه افزود: در همین راستا طرح هماهنگ تبلیغات محیطی بازگشایی، دعوت از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، روحانیون، ورزشکاران، قهرمانان، مدال آوران ورزشی، استفاده از تیم های آموزشی و بهداشتی دانش آموزان جهت ارائه برنامه های مطلوب ورزشی وبهداشتی، برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، پوستر، عفاف و حجاب و دستاوردهای دانش آموزان و معلمان از جمله اقدامات این کارگروه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار