ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر در بسیج ملی کنترل فشارخون

تهران (پانا) - معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر در طرح بسیج ملی فشارخون که تا ۱۵ تیرماه ادامه داشت، از حضور مردم و تلاش دست اندرکاران بسیج ملی کنترل فشارخون قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۲۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر در بسیج ملی کنترل فشارخون

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، علیرضا رئیسی گفت: امروز در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس‌جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از نزدیک به دو ماه تلاش مجدانه و ایثارگرانه جمع بزرگی از زنان و مردان این مرز و بوم، حرکت عظیم بسیج ملی کنترل فشارخون با موفقیتی چشمگیر به پایان رسید.

وی افزود: این بسیج ملی با مشارکت فعال کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، نیروهای مسلح، سازمان‌های مردم نهاد و در یک کلام کل نظام، بدون وقفه و در جای جای کشورمان از دوردست‌ترین روستاهای مرزی تا مراکز کلان شهرهای کشور به مرحله اجرا در آمد. ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر از هموطنان در این بسیج ملی و آگاه‌سازی فراگیر و مشارکت فعال مردم برای گام نهادن در مسیر ارتقای سلامت، برگ زرینی است که بر تارک نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: بی‌تردید نتایج پایش این حرکت عظیم ملی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و حرکت در مسیر توسعه کشور با توجه به ابعاد و مختصات آن نقش بسزایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار