بمب نقل و انتقالات استقلال معرفی شد؛ لژیونر ناکام در راه بازگشت به تهران

(پانا) – استقلالی‌ها برای ترمیم خط حمله خود قصد دارند مهاجم سابق‌شان را یک بار دیگر به تهران برگردانند.

کد مطلب: ۹۲۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بمب نقل و انتقالات استقلال معرفی شد؛ لژیونر ناکام در راه بازگشت به تهران

استقلال تهران که حسرت قهرمانی‌اش در لیگ برتر کمی طولانی‌تر از تصور هوادارانش شده است هر چند فعالیت در بازار نقل و انتقالات را خیلی زود آغاز کرد، تا به امروز بازیکن بزرگی که هواداران استقلال بتوانند روی حضورش مانور بدهند به این تیم اضافه نشده است.

در همین راستا از اطراف باشگاه استقلال خبر رسیده است که مدیران این تیم بدنبال جذب اولین بازیکن و شاید تنها بازیکن بزرگ جدید برای تیم‌شان در فصل جاری باشند.

ضعف خط حمله استقلال که به رغم خرید میلیاردی مرتضی تبریزی نتوانست برطرف شود مدیران این تیم را وادار کرده است که برای فصل جدید به شدت در تلاش برای جذب مهاجمی باشند که حداقل خیال هواداران را پیش از شروع لیگ از خط حمله راحت کنند.

کاوه رضایی که پس از یک فصل حضور نسبتا موفق در استقلال توانست راهی بلژیک و تیم شارلوا شود بازیکنی است که مدیران استقلال تلاش برای بازگشتش به استقلال را آغاز کرده‌اند و امید زیادی به حضور او در ایران دارند.

این مهاجم 27 ساله که فصل گذشته با قراردادی 4 ساله از شارلوا راهی کلوب بروژ شده بود فصل بدی را در این تیم سپری کرد و مدیران نایب قهرمان بلژیک هم تمایل چندانی به ادامه همکاری با او ندارند و همین عامل می‌تواند باعث شود تا حضورش در استقلال شاید به عنوان بازیکن قرضی کمی راحت‌تر باشد.

البته هواداران استقلال نباید فراموش کنند که کاوه رضایی نزدیک به 10 ماه است نتوانسته در دیدارهای رسمی گلزنی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار