الیاس حضرتی: عمده اختلافات جناحی ناشی از توهمات ذهنی افراد است

تهران (پانا) - عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر گفت‌وگوی ملی، معتقد است: بخش عمده اختلافات و مرزبندی‌های‌ جناحی ناشی از توهمات ذهنی افراد است که نباید مانع تحقق گفت‌وگوی ملی شود.

کد مطلب: ۹۲۲۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
الیاس حضرتی: عمده اختلافات جناحی ناشی از توهمات ذهنی افراد است

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، با تاکید بر اینکه گفت‌وگوی ملی قدم مهمی برای حل بسیاری از مسائل کشور است، گفت: ما در جامعه با بحران گفت‌وگو روبه رو هستیم، متاسفانه خلاء گفت‌وگو در میان گروه های سیاسی، احزاب و جریانی و حتی درون خانواده کاملا محسوس است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گفت‌وگو باید بین دلسوزان و علاقمندان به این مرز و بوم محقق شود؛ گفت‌وگو بین کسانی که قائل به حفظ اقتدار این سرزمین، حل مشکلات و سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی هستند اما متاسفانه دچار توهماتی شدند.

برخی توهمات را در ذهن خود بزرگ کردند

وی افزود: متاسفانه برخی توهماتی را در ذهن خود بزرگ کردند در حالی که به راحتی با نگاه به حفظ نظام، تمامیت ارزی، انقلاب اسلامی، دلسوزی و علاقه برای حل مشکلات مردم می‌توان آنها را مرتفع کرد.

حضرتی با بیان اینکه اختلاف بین جریان‌های سیاسی عموما سلیقه‌ای و البته در برخی موارد طبیعی است، گفت: اگر جناح های مختلف کشور، انقلاب اسلامی را با تماتیت عظمت و بزرگی، نظام جمهوری اسلامی را با تمام قوت، مردم درخشان ایران اسلامی را با تمام سوابق و ایثارگری قبول دارند و همتی برای حل مشکلات مردم و حفاظت از ایران بر اساس مشترکات قانون اساسی دارند، باید شرایط تحقق گفت‌وگوی ملی را تعبیه کنند.

گفت‌وگو درباره گروه‌های اپوزیسیون سیاست استراتژیک جناح ها را دچار تغییر نمی‌کند

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری وضعیت معیشتی به هم ریخته مردم، تصریح کرد: ما باید درباره این مسائل و مشکلات با هم صحبت کنیم تا جهت رفع آنها به نقاط مشترک دست پیدا کنیم این اقدام به کجای عبا و قبای یک جناح بر می‌خورد؟

وی ادامه داد: ما حتی باید در مورد جناح های خارج از کشور، گروه‌های اپوزیسیون و برانداز، دشمنان منطقه و سیاست‌های ترامپ باید با هم صحبت کنیم، این اقدام قطعا سیاست استراتژیک جناح ها را دچار مشکل نخواهد کرد.

عده‌ای بدون راهکار تنها دنبال عیب‌جویی هستند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گفت‌وگو درباره مسائل اساسی حتی با نگاه سیاسی هم بدون ایراد است، ما بخش عمده اختلافات و مرزبندی‌های‌ جناحی و سیاسی را ناشی از توهماتی می‌دانیم که افراد در ذهن خود دارند، البته یک بخش از اختلافات طبیعی است اما این اختلافات نباید مانع تحقق گفت‌وگوی ملی شود.

حضرتی معتقد است: هزاران شخصیت دلسوز در این کشور هستند که در قالب جریان اصولگرا یا اصلاح طلب هم نمی‌گنجند، گفت‌وگو با این افراد ضروری است. اظهارنظر همه ببرای رسیدن به منظور و مقصود واحد لازم است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای فقط انتقاد و عیب جویی می‌کنند اما پیشنهاد و راه حل برای ثبات وضعیت ندارند لذا گفت‌وگوی ملی باید محقق شود زیرا این نوع گفت‌وگو جز خیر و برکت چیز دیگری نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار