از سوی آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی صورت گرفت:

اعلام نتایج جشنواره عکاسی با موضوع " قاب مهر"

اراک(پانا)- از سوی آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی نفرات برتر جشنواره عکاسی با تلفن همراه با "موضوع قاب مهر" اعلام شد.

کد مطلب: ۹۱۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج جشنواره عکاسی با موضوع " قاب مهر"

" محمود عسکری " رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی ضمن تقدیر از همکاران شرکت کننده در جشنواره عکاسی با تلفن همراه با "موضوع قاب مهر " گفت: آموزش در کنار برگزاری جشنواره های موضوعی مرتبط با حوزه کودکان با نیازهای ویژه، نیاز امروز جامعه بوده و توجه به این موضوع امری ضروری می باشد .

وی افزود : افراد شاغل در آموزش و پرورش استثنایی جهت برقراری تعامل و ارتباط مؤثر آموزشی با دانش آموزان و آموزش به آنها از روش های مختلفی بهره می برند که گاهی این روش های ارتباطی - آموزشی، صحنه های حسی - عاطفی - آموزشی بسیار زیبایی را خلق می کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی اظهار داشت: به همین منظور جهت به تصویر کشیدن این صحنه ها و بهره برداری از تجربیات کاربردی همکاران در این زمینه، جشنواره عکاسی با تلفن همراه با "موضوع قاب مهر" از سوی آموزش و پرورش استثنایی استان طراحی و اجرا شد.

عسکری تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و به منظور نمایش مهارت های شغلی و حرفه ای مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار شد .

وی یادآور شد: فراخوان جشنواره عکاسی " قاب مهر" در اردیبهشت ماه به همکاران شاغل در این بخش ابلاغ شد و در مهلت تعیین شده 120 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی و داوری، آثار برگزیده مشخص شد.

عسکری افزود: با اعلام نظر هیات داوران این جشنواره، خانم ها مریم امیری و مریم سجادی از آموزشگاه نور و فاطمه کاظمی از آموزشگاه امام علی(ع ) ناحیه یک اراک به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار