پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز قدس

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پیامی ضمن اعلام حضور پرشور فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها، از اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه دعوت کرد تا در شرایط حساس کنونی در این راهپیمایی مهم شرکت کنند.

کد مطلب: ۹۱۸۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز قدس

متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز قدس به شرح ذیل است:

نیک می‌دانیم که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با درایتی مثال‌زدنی برای حمایت از اندیشه‌ی بلند حفظ کیان اسلام و بویژه خاک سرزمین فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن کشور، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام نهادند و توصیه‌های مهم رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی نیز در همین راستا چراغ راه ماست.

اکنون در حالی به آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که از یک‌سو زخم هفتاد ساله‌ی رژیم غاصب صهیونیستی را بر پیکره‌ی جهان اسلام می‌بینیم و از دیگر سو هجمه‌های تبلیغی و جنگ اقتصادی ایادی استکبار علیه نظام مقدس اسلامی ایران را نظاره‌گریم.

بر اساس موقعیت حساس کنونی بر هر ایرانی دلباخته‌ی این آب و خاک ضروری است که با شور و شوقی مضاعف برای اعلام انزجار از رژیم صهیونسیتی و همداستانانش در اقصا نقاط دور و نزدیک در این راهپیمایی شکوهمند شرکت نمایند.

با افتخار اعلام می‌کنم که فرهنگیان شریف، دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی آن‌ها در استان کرمانشاه دوشادوش اقشار مختلف مردم شهیدپرور و مرزداران غیور در این همایش بزرگ مردمی شرکت می‌کنند و به سردمداران کاخ سفید و رژیم اشغالگر قدس می‌فهمانند که ملت رشید ایران اسلامی هرگز دست از آرمان‌های بلند خود بر نخواهد داشت.

مجید یزدان‌پناه

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار