24 هزار جلد کتاب برای دانش آموزان مناطق سیل‌زده لرستان تهیه شد

خرم آباد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از تهیه 24 هزارجلد کتاب به منظور ادامه روند تحصیلی در مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
24 هزار جلد کتاب برای دانش آموزان مناطق سیل‌زده لرستان تهیه شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، رضا زینی‌وند مقدم گفت: در جریان سیل اخیر تعداد 87 مدرسه تخریب و به 520 آموزشگاه لرستان آسیب وارد شده است.

وی اظهار کرد: با تدبیر مقام عالی وزارت، استان‌های البرز، همدان، قم، مرکزی، کرمانشاه، شهر تهران و شهرستان‌های تهران به عنوان استان‌های معین آموزش و پرورش لرستان انتخاب شده‌اند.
زینی وند مقدم ادامه داد: همچنین پنج میلیارد تومان نیز برای اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس آسیب‌دیده از سیل تامین اعتبار شده و 100 کانکس ، پنج هزار میز و نیمکت در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.
وی افزود: پیگیری برای ایجاد مراکز مشاوره تحصیلی و روانشناسی و تاب‌آوری، اجرای برنامه‌های مفرح و شادی‌آفرین کانون پرورش فکری لرستان، تلاش برای اسکان اضطراری فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان، جمع آوری کمک‌های مردم سراسر کشور با همکاری سازمان های مردم‌نهاد و همچنین پیگیری برای برگزاری اردوهای علمی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار