فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج):

سپاه جاده غرب خوزستان را باز کرد

تهران (پانا) - فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: جاده استراتژیک و مواصلاتی غرب استان خوزستان که به دلیل سیل مسدود شده بود، عصر امروز باز شد.

کد مطلب: ۹۰۷۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سپاه جاده غرب خوزستان  را باز کرد

سرهنگ علی نجفوند فر در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر لوله‌گذاری نقاط آسیب‌دیده جاده اصلی شهرستان شوشتر افزود: با این روش دیگر سرریز رودخانه‌ها موجب آسیب‌دیدگی مجدد این جاده استراتژیک نخواهد شد.
فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه افزود: تیپ حضرت مهدی (عج) تاکنون علاوه بر بازگشایی مسیرها توانسته نسبت به جابه‌جایی مردم، حمل احشام و کمک به جابه‌جایی وسایل سیل‌زدگان اقدام کرده است.
وی با اشاره تلاش تیپ زرهی حضرت مهدی (عج) برای بازگشایی مسیر اندیمشک با روستاهای حومه این شهر گفت: به‌زودی در نخستین فرصت ارتباط جاده‌های روستایی شهرستان اندیمشک و روستاهای حومه این شهرستان را وصل می‌کنیم.
به گزارش ایرنا، افزایش بارش ها از اول فروردین در کشور و افزایش آورد آب از استان‌های بالادست به پشت سدهای خوزستان و در نتیجه رهاسازی آب از سد کرخه و دز باعث طغیان رودخانه‌های دز، کرخه و کارون و جاری شدن سیلاب در مناطق پایین دست استان شده است.
تاکنون بیش از 210 روستا و 6 شهر در استان خوزستان به دلیل خطر آب گرفتگی و سیل ناشی از طغیان رودخانه‌ها تخلیه گرفته‌اند و امدادرسانی هوایی و زمینی به سیل‌زدگان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار