پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آستانه سال نو و نوروز باستانی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

در متن پیام محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است :

به نام خدای بهار آفرین

بهار آفرین را هزار آفرین

ز کـوی یار می‌آیـد نسیــم بـاد نـوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

اکنون که رستاخیز زمین شاهکار آفرینش را متجلی ساخته و زمین چکامه دستاوردهای دولت عشق را در بستر ترانه زندگی با هزار پرده می سراید، خون در رگ گیاه به جوش آمده و طنین صدای چکاوک بر رواق منظر اهل دل صدای شوق و عشق را در جانها تازه می دارد.

قدرت آفریدگار دانا و توانا شکوفایی امید را همراه با شکوفه های بهار در اراده انسانها جوانه زده و تقویم تاریخ به گردش مهر،ید بیضای ولایت را به بهار ارزانی کرده و ردای سبز عشق را بر قبای جهان مزین کرده است.

خداوند را شاکریم در آستانه تحویل سال جدید، با اهتمام اهالی عرصه تعلیم و تربیت و با عزم و تلاش همکاران ارجمند در همه سطوح بویژه معلمان دلسوز و اهالی پر تلاش مدرسه، روزهای سخت گذشته را سر افراز از انجام ماموریت های محوله پشت سر گذاشتیم. این همت شما همراهان ستودنی و شایسته تکریم و تجلیل است.

بر خود وظیفه می دانم از اراده والای شما همکاران ساعی که علی رغم مشکلات فراوان با تمرکز بر ماموریت خطیر خویش به پرورش انسان به عنوان بزرگترین سرمایه های جامعه همت گماردید تقدیر و تشکر نموده و به پاس عظمت این انقلاب شگرف در حیات طبیعت و تدبیر بی نقص خداوند متعال، حلول سال جدید و نوروز باستانی را به تمامی عزیزان و همسفران مسیر دانش و آگاهی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار