مدیركل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد:

تکریم اولیا در هنگام ثبت نام دانش آموزان/ لزوم توجه اولیا در تهیه لوازم التحریر دانش آموزان

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش فارس بر تکریم اولیا در هنگام ثبت نام دانش آموزانشان در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمدحسین روزی طلب در جمع اعضای ستادهای ثبت نام دانش آموزان شهرهای شیراز و مرودشت با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان، خاطرنشان کرد: مدیران و كادر اجرایی مدارس در هنگام ثبت نام، تكریم اولیا را در راس تمامی امور قرار دهند.


وی با بیان اینكه ثبت نام در مدارس فقط از طریق طرح آدرس صورت خواهد گرفت، ابراز داشت: هم از دست اندركاران و هم از اولیا دانش آموزان انتظار داریم كه به این موضوع توجه جدی داشته باشند.


مدیركل آموزش و پرورش فارس در ادامه با اشاره به اینكه یكی از راه های هجمه دشمن در جنگ نرم، ترویج نمادهای غربی در وسایل روزمره است، گفت: اولیا در تهیه لوازم التحریر و سایر مایحتاج تحصیلی دانش آموزان دقت لازم را داشته باشند.


روزی طلب با بیان اینکه یكی از اهداف مهم تربیت در كشور، رشد و ارتقای هویت اسلامی و ایرانی است، افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال از بین بردن این هویت و جایگزین کردن هویت غربی به جای آن است.


وی همچنین ابراز داشت: لوازم التحریر و پوشاك مورد استفاده دانش آموزان به صورت غیر مستقیم بر آنها تاثیر می گذارد و اگر در تهیه آنها از طرح ها و نقش های اصیل اسلامی و ایرانی استفاده شود، تاثر خود را بر تحكیم هویت بردانش آموزان خواهد داشت.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان ضمن انتقاد از گسترش روز افزون اسباب بازی ها و وسایل مورد نیاز حوزه كودك و نوجوان كه با علائم و نمادهای غربی در جامعه وجود دارد، اذعان داشت: باید برنامه ریزان این امر برای رفع این نقیصه چاره اندیشی كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار