مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان:

۷۳ مسجد استان سمنان میزبان معتکفان هستند

سمنان (پانا) - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ۷۳ مسجد در شهرها و روستاهای سراسر استان آماده برپایی مراسم معنوی اعتکاف است.

کد مطلب: ۹۰۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۷۳ مسجد استان سمنان میزبان معتکفان هستند

حجت‌الاسلام علی شکری در جمع خبرنگاران، اعتکاف را بهترین فرصت برای توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در میان معتکفان دانست و تصریح‌کرد: حضور در این مراسم معنوی، زمینه رشد و تعالی معتکف را فراهم می‌کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان، وجود چنین آیین‌هایی را در دین مبین اسلام فرصتی مغتنم در پاک‌سازی قلب و روح و جدایی از مادیات و دل سپردن به معنویات دانست و افزود: 73 مسجد در سراسر استان آماده پذیرایی و حضور معتکفان است.

شکری از برگزاری مراسم اعتکاف در هشت شهرستان استان سمنان خبرداد و گفت: 35 مسجد در شهرهای استان و 38 مسجد نیز در روستاها برای انجام مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام پنج هزار و 200 نفر از سراسر استان سمنان در این مراسم معنوی عنوان کرد: این مراسم از غروب روز 29 اسفند سال جاری آغاز و در غروب روز دوم فروردین 98 پایان می‌یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان داشت: تمهیدات لازم برای حضور و اعزام سخنران، مبلغ و قاریان ممتاز قرآن به مساجد برگزارکننده اعتکاف اندیشیده شده است و برنامه‌های متنوعی قرار است در این مراسم ازجمله بیان احکام و توزیع بسته‌های فرهنگی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار