زنگ چهل سالگی انقلاب در مدارس استان اردبیل نواخته شد

اردبیل (پانا) - امروز همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان اردبیل نواخته شد و دانش آموزان به استقبال جشن های پیروزی انقلاب رفتند.

کد مطلب: ۸۹۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ چهل سالگی انقلاب در مدارس استان اردبیل نواخته شد

استانداراردبیل در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه صدیقه زهرا(س) شهرستان نیر اظهار داشت: دشمنان نظام با تحمیل جنگ و تحریم‌های اقتصادی استقلال کشور را نشانه گرفته بودند که با شکست مواجه شدند .

اکبربهنام جو افزود: ملت ایران با تحمل همه سختی‌ها و کمبود‌ها با هدایت رهبر معظم انقلاب توانستند آزادی و مردم سالاری دینی را حفظ کنند .

او گفت: در حال حاضر به برکت خون شهدا و رشادت‌های ملت فهیم و همراهی جوانان رشید، توانسته ایم قله‌های رشد و توسعه در همه حوزه‌ها را فتح کنیم .

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر به برکت خون شهدا و رشادت‌های ملت فهیم و همراهی جوانان رشید، توانسته‌ایم قله‌های رشد و توسعه در همه حوزه‌ها را فتح کنیم و از این پس نیز با وجود همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در برابر آنها ایستادگی کرده و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنیم .

بهنام‌جو با بیان اقدامات انجام گرفته در استان و شهرستان‌ها گفت: با تلاش‌های انجام شده آینده روشنی در انتظار استان است و در این حوزه گام‌های جدید و اساسی برداشته شده است .

او با اشاره به تعدادی از دستاوردهای انقلاب در کشور و استان افزود: کسب رتبه 12 علمی در جهان، افزایش رشته‌ها و مراکز دانشگاهی، عضویت در باشگاه فضایی و کسب رتبه 12 در نانو تکنولوژی از جمله این دستاوردهاست که استان اردبیل نیز از این دستاوردها مستثنی نبوده و در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی حاصل کرده است .

استاندار اردبیل اظهار کرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی تا چهار سال آینده به چهار هزار تخت، توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای، افزایش مراکز دانشگاهی و دانشجویان، باسوادی 97 درصدی مردم استان و احداث و فعال شدن کارخانجات بزرگ از جمله دستاوردهای استان به شمار می‌رود .

همزمان با به صدا در آمدن این زنگ، برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر به صورت رسمی در مدارس آغاز به کار کرد .

برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ، اجرای سرود همگانی،، تجلیل از دانش آموزان فعال و گارد پرچم از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار