۳۰۰ میلیارد تومان برای مددجویان آذربایجان‌غربی مساعدت شد

ارومیه (پانا)- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی از مساعدت ۳۰۰ میلیاردی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به مددجویان تحت پوشش خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ میلیارد تومان برای مددجویان آذربایجان‌غربی مساعدت شد

جهانبخش رضایی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با اظهار اینکه تعداد افراد تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان را ۱۸۵ هزار نفر می‌باشد؛ گفت: در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان در زمینه‌های ساخت مسکن، تهیه جهیزیه، درمان، مستمری ماهیانه و رفع سایر نیاز‌های مددجویانهزینه شده است..

رضایی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد در سال گذشته توانمندسازیخانوار‌های تحت پوشش و خروج آنان از چرخه حمایتی این نهاد بود، اما با بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی، برای جلوگیری از افزایش آمار نیازمندان، امسال ۵۰ درصد بر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد افزوده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و اظهار نمود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی شده است و همچنین ۲۲ مرکز نیکوکاری نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هم اکنون ۴۶ مرکز نیکوکاری در آذربایجان‌غربی فعال می‌باشد که ۳۲ هزار خیر در این مراکز با کمیته امداد آذربایجان‌غربی همکاری دارند.

رضایی با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم آذربایجان‌غربی در کمک به مراکز نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار استان از ابتدای سال جاری ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم افزایش تعامل کمیته امداد و خیران در راستای محرومیت‌زدایی، بیان کرد:کمک‌های کمیته امداد در تامین معیشت، مستمری، مسکن و جهیزیه مددجویان همواره وجود داشته و این کمک‌ها با مشارکت خیران تکمیل‌تر شده و می‌تواند در رفع مشکلات نیازمندان مثمر ثمر واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار