اختصاص وقت اداری مناسب برای ورزش بانوان کارمند در شهرری

شهرری (پانا) - کارشناس اموربانوان و جوانان شهرری از اختصاص سه ساعت از وقت اداری در طول هفته برای ورزش بانوان کارمند خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص  وقت اداری  مناسب برای ورزش بانوان کارمند در شهرری

اکرم آلاشتی در این رابطه اظهار کرد: ورزش و فعالیت های بدنی علاوه بر حفظ سلامت جسمانی سلامت روانی را نیز تضمین می کند و اضطراب و افسردگی را کاهش و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

او در ادامه عنوان کرد: شرکت و حضور در فعالیت های ورزشی به اجتماعی شدن افراد ، کسب مهارت و نیز در ارتباط سالم با همسالان کمک می کند و اگر ورزش در زندگی امروزی افراد نقش و اهمیت خودش را پیدا کند، این عارضه های ناخوشایند شاید از بین برود و یا کم رنگ تر شود ، زیرا شخص ورزشکار به تغذیه سالم اهمیت می دهد و از اعصاب آرام تری برخوردار است و انرژی خود را درست مصرف و کمتر اهل خشونت و عصبانیت خواهد بود.

آلاشتی بیان کرد : ورزش پیرشدن و سالمندی را به تاخیر می اندازد و باعث شادابی انسان می شود و از پوکی استخوان جلوگیری و سیستم اسکلتی بدن را تقویت میکند.

او ادامه داد: فعالیت های جسمانی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سکته های مغزی را کاهش مقدار گردش خون در بدن را افزایش و از لخته شدن خون در سیاهرگ جلوگیری و دستگاه قلبی عروقی دستگاه تنفس و ایمنی بدن را تقویت می کند.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار