وبینار دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی های حرفه ای معلّمان با موضوع مدیریت کلاس درس برگزار گردید

زنجان (پانا) - دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری وبینار دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی های حرفه ای معلّمان با موضوع مدیریت کلاس درس خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
وبینار دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی های حرفه ای معلّمان با موضوع مدیریت کلاس درس برگزار گردید

دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در راستای اجرای یکی از بند های برنامه عملیاتی خود در سال جاری، وبینار مدیریت کلاس با شرکت سرگروه های توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان استان ها را برگزار نمود.
به گزارش این دبیرخانه، قیل از برگزاری وبینار اصلی برای آشنایی سرگروه ها با فرآیند اجرای نشست های مجازی، فایل راهنمای کامل وبینار در اختیار همکاران قرار گرفت.

همچنین جهت تست وبینار و آشنایی با امکانات و پیشگیری از هر گونه مشکلی در جلسه اصلی، جلسه آزمایشی آن برگزار گردید.
در این وبینار که با حضور 36 نفر سرگروه و اعضای دبیرخانه برگزار گردید، ابتدا علی سردارزاده از اعضای این دبیرخانه، به مدت 90 دقیقه مطالب خود در زمینه آشنایی با مفهوم و مبانی نظری مدیریت کلاس را ارائه نمود.

در مباحث ارائه شده ابتدا به برنامه درسی ملی، اصول حاکم بر برنامه های درسی و تربیتی و الگوی هدف گذاری در دوره دوم متوسطه پرداخته شد و سپس تعاریف مدیریت کلاس، نظریه های مختلف مدیریت کلاس و همچنین الگوهای مدیریت کلاس بررسی گردید و همچنین مدیریت زمان و فضا در مدیریت کلاس از مباحث دیگر این نشست مجازی بود.

گفتنی است پس از پایان مباحث ارائه شده به مدت 60 دقیقه پرسش و پاسخ با شرکت سرگروه های استان ها انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار