ورود سامانه بارشی جدید به کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرد که طی امروز سه‌شنبه 18 دی ماه سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود که در بیشتر مناطق کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید گزارش شده است.

کد مطلب: ۸۸۴۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از بعد ازظهر امروز (۱۸ دی ماه) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران و در شمال غرب فارس، شرق خوزستان، جنوب لرستان و برخی مناطق ایلام بارش پراکنده برف و باران و وزش باد رخ می‌دهد.

برای فردا چهارشنبه (۱۹ دی ماه) این سامانه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و به‌تدریج در مناطق مرکزی و شرق، برخی نقاط شمال شرق و ارتفاعات البرز سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید می‌شود.

روز پنجشنبه (۲۰ دی ماه) این سامانه در شمال شرق شرق دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز فعال است، تصریح کرد: این سامانه بتدریج از اواخر وقت از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود.

شدت بارش امروز (۱۸ دی ماه) در کهگیلویه و بویراحمد و فردا (۱۹ دی ماه) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان است. وزش باد شدید نیز طی فردا (۱۹ دی ماه) در نیمه شرقی کشور و روز پنجشنبه (۲۰ دی ماه) علاوه بر نیمه شرقی در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در تهران، البرز، قم و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار