پنجاه درصد دانش آموزان منطقه جلگه رخ به عضویت سازمان دانش آموزی در آمده اند

جلگه رخ، خراسان رضوی (پانا)- – پنجاه درصد دانش آموزان منطقه جلگه رخ به عنوان اعضای تشکیلات پیشتازان در سامانه ثبت شده اند.

کد مطلب: ۸۸۱۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پنجاه درصد دانش آموزان منطقه جلگه رخ به عضویت سازمان دانش آموزی در آمده اند

ابوالحسن شدتی معاون پرورشی جلگه رخ درگفتگو با خبرنگار پانا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و مربیان پرورشی گفت: با همت و تلاش معاونین و مربیان پرورشی منطقه موفق شدیم تا بیش از سهمیه اختصاص داده شده به این منطقه ازسوی سازمان دانش خراسان رضوی، دانش آموزان خود را به عضویت سازمان دانش آموزی در آوریم و مشخصات و اسامی آنان را در سامانه پیشتاز ثبت کنیم. این مهم در شرایطی است که بیشترین درصد ثبت دانش آموزان ما مربوط به دوره های متوسطه می باشد و چندین آموزشگاه این منطقه، مدرسه تمام تشکیلاتی هستند.

وی گفت: ما صرفا به ثبت دانش آموزان در سامانه اکتفا نکرده ایم و آموزش های تشکیلاتی برای ما اهمیت دارد. در بحث آموزش تمام معاونین و مربیان ما منش های 12 گانه و برخی مهارت های حرفه ای را آموزش می دهند و همچنین در نظر داریم علاوه بر تهیه لباس فرم تشکیلاتی برای تمام دانش آموزان، از اساتید مرتبط با مهارت های تشکیلاتی در منطقه و استان برای آموزش مربیان و دانش آموزان دعوت کنیم. علی خداشناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار