کارگاه تخصصی تحلیل کتاب تفکر و سبک زندگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

معاون پرورشی آذربایجان شرقی: معلمان تفکر و سبک زندگی با ایجاد انگیزه و مهارت آموزی کار کنند

تبریز (پانا) - کارگاه تخصصی تحلیل کتاب تفکر و سبک زندگی با حضور سرگروه های درسی مناطق و نواحی صبح امروز یکشنبه 2 دی ماه در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۸۰۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تخصصی تحلیل کتاب تفکر و سبک زندگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

طاهر علمی در کارگاه تخصصی تحلیل کتاب تفکر و سبک زندگی شروعی برای توانمندسازی و ترویج مهارت آموزی و ایجاد انگیزه برای مدرسین این دوره را خواستار شده و بر اصلی ترین وظیفه ی سرگروه های درسی یعنی " هدایت، حمایت و نظارت " تاکید داشته و گفت: « این درس باید از طریق متخصصین امر و دوره دیده تدریس شود و مشاورین، مربیان پرورشی و افراد آشنا به مسائل اجتماعی در اولویت هستند. »

معاون پرورشی و فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی افزود: « بهتر است کارگاه های تخصصی با حضور مدرسین باتجربه کشوری نیز برگزار شود تا معلمان با نگاه بازتر بتوانند میدان تفکر و اندیشه ورزی را در این کلاس ها دایر کنند. »

وی رسالت اصلی آموزش و پرورش را احیای انسان ها عنوان کرد و گفت: « عالم کردن و دین دار کردن زیر سایه ی این درس که بعد از انقلاب بهترین و مهم ترین کتاب تدوین شده را دارد باید روی دهد. »

عالم کردن و دین دار کردن دانش آموزان باید زیر سایه ی درس تفکر و سبک زندگی اتفاق بیافتد

علمی بزرگترین ضعف در سیستم را ارتباط ضعیف معاون پرورشی و دانش آموزان برشمرد و بر توجه به تهیه و تدوین برنامه سالانه و نظارت بیشتر تاکید داشت.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان پیگیری تجارب برتر را توصیه کرد و بر تقویت حس مسئولیت پذیری دانش آموزان توجه بیشتری را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار