رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی و جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی اسلامی

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آغاز هفتمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی وچهارمین جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر وسبک زندگی اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

اباذر جعفری در گفت و گو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر افزود :جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه های با اهمیت پژوهشی، تربیتی و به منظور استفاده حداکثری و بهتر از اندوخته های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر وسبک زندگی نیز باهدف ارتقاء سطح کمی وکیفی شیوه های تدریس واصلاح وتغییرنگرش های رایج سنتی در شیوه های تدریس و ترغیب وتشویق مشاوران ومربیان پرورشی و برای استفاده از روش های مختلف یادگیری ویاد دهی وایجاد رقابت سالم وسازنده فقط بین همکاران پرورشی برگزار می شود.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: در پایه هفتم در خصوص تفکر در مورد اینکه من کیستم واین که معیارهای من در انتخاب دوست چیست؟ و در در پایه هشتم نیز در مورد درس زیبای مهارت های زندگی موفق کدامند؟ واقعیت ومهارت کنترل عصبانیت، این جشنواره برگزار می شود.

جعفری افزود: فرصت ارسال آثار از واحد های آموزشی به ادارات نواحی ومناطق حداکثر تا ۳۰دی ماه ونواحی ومناطق تا ۲۵ بهمن فرصت دارند پس از داوری وبررسی آثار طرح درس وفیلم روش تدریس آثاربرگزیده پایه هفتم وهشتم را به صورت مجزا به دبیرخانه استانی ارسال وداوران اداره امور تربیتی استان پس از داوری مجدد آثار برگزیده استانی را به دبیرخانه کشوری جهت داوری نهایی وانتخاب آثار برگزیده به استان بوشهر ارسال می کنند.

وی خطاب به همکاران فرهنگی گفت: جشنواره های تجارب برتر تربیتی والگوی برتر تدریس جزو بخشنامه های پایدار حوزه پرورشی است ودر راستای جلوگیری از بخشنامه وکاغذ بازی نیازی به ارسال بخشنامه جدید از طریق مستند سازی نمی باشد واین جشنواره در راستای راهکار 1-23 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ،مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران، مربیان و تأمین پژوهشگر مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب برگزار می شود.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: مربیان و معاونان پرورشی استان در ششمین جشنواره تجارب برتر تربیتی که به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزارشد، موفق به کسب ۲ مقام برتر کشوری و۴مقام قابل تقدیر کشوری شدند و در سومین جشنوار کشوری الگوی برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی که به میزبانی استان فارس برگزار شد، یک مقام برتر و۴مقام قابل تقدیر را کسب کردیم.

جعفری ادامه داد: امسال نیز انتظار می رود همکاران با شرکت فعال وجدی در این جشنوارها و با ارسال چشم گیر آثار ارزشمندخود افتخارات شایسته و بیشتری را برای جامعه فرهنگی استان کسب کنند واز جوائز مادی ومعنوی ارزشمند بهره مند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار