مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری پانا:مراسم بزرگداشت هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۳۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا،مراسم سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی با حضور آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین و همکاران امور تربیتی استان در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

جعفر پاشایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در این مراسم گفت:پدران و مادران و مربیان با الگو قرار دادن راه راستین شهدا بخصوص رجایی و باهنر باید بار تربیتی را بر دوش بگیرند.
وی گفت این هنر مربیان است که بار تربیت را آرام آرام به دوش می کشند و با تربیت دانش آموزان توانمند این وظیفه خطیر را را بعهده آنان در بزرگسالی قرار می دهند.
پاشایی اظهار داشت:تربیت راهی است که باید طی شود و روش و منش خاص خود را دارد و مربی مثل باغبانی است که باید به این امر عشق بورزد.
وی در ادامه عشق،اشک و مشق را 3رکن تربیت عنوان کرد وگفت:تربیت صبر می خواهد و به گفته امیرالمومنین زمان برای کسی که صبر می کند هر دری را باز می کند.
پاشایی توجه مربیان به نماز و قرآن را تاکید کرد و تربیت را حلقه اتصال زمینیان به آسمانیان برشمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان شرقی نخستین پیروزی در آموختن را ادب دانست و گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت صحیح دانش آموزان همراه افزایش علم و دانش است .

گفتنی است، در پایان این مراسم از پیشكسوتان امور تربیتی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار