کلاهبردار مدارک هویتی در مهاباد دستگیر شد

ارومیه(پانا)- فرمانده انتظامی مهاباد ازدستگیری کلاهبرداری که از مدارک هویتی شهروندان برای خرید سیم کارت های اینترنتی سواستفاده می کرد، توسط ماموران انتظامی خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبردار مدارک هویتی در مهاباد دستگیر شد

سرهنگ رضا ظهیریان افزود: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مهابادی مبنی بر سواستفاده از اسناد هویتی آنان توسط شخصی دیگر، مراتب در دستور کاره ویژه این انتظامی قرار گرفت.


وی ادامه داد: فرد کلاهبردار با سواستفاده از مدارک هویتی 250 شهروند مهابادی، اقدام به خرید سیم کارت های اینترنتی کرده و آنها را با مبالغ بالا در سطح شهر می فروخت.


ظهیریان اضافه کرد: با شروع تحقیقات گسترده و روش های به روز پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق مهاباد شناسایی و در یک اقدام ضربتی این فرد کلاهبردار دستگیر شد.


فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: فرد دستگیر شده سابقه فعالیت در یکی از شرکت های خدمات اینترنتی داشته و با دسترسی به مدارک هویتی افراد اقدام به سواستفاده از این اسناد کرده است.


سرهنگ ظهیریان بیان کرد: با تکمیل بازجویی ها، متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.


فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.


مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار